5.7.2013
HUPS...
En oo taaskaan kirjottanu pitkään aikaan... tää on vähän jääny XD
Mutta, parin kuukauden kuulumiset.
1. Kesäloma alko WOOP WOOP
2. Jätkät lähti takasi Lontooseen kuukaus sitte.
3. Jake löytys.
Jaaa.....
4. Jessyllä on poikaystävä.Jacobista sen verran, se oli 2 viikkoo metsässä tekemässä jotain, kukaan ei tiedä mitä. Sillä välin kun se oli siellä se ehti leikata hiuksensa ja hankkia jäätävät muskelit. Oli aika shokeeraavaa ku semmonen lihaskimppu vaan yhtäkkii ilmestyy ovelle kahen viikon jälkeen etkä aluks tunnista sitä toiseks parhaista ystävistäs. Se on muute saanu uusia kavereitaki. Ei se mua ja Jessyä oo jättäny kokonaan mut se vaan on mioden ihmisten kanssa enemmän kun yleensä.
Ja vielä Jesin poikaystävästä. Se tyttö löysi itelleen aika mahtavan uroksen. Niinku oikeesti. Se on ihan järkyttävän kuuma ja se on täydellinen Jesille. Se on samanlainen bilehile ja muutenki samanlainen persoona. Oon kyllä ilonen et Jes löys itelleen semmotteen jonka kanssa käydä juhlimassa koska musta tai Jakesta ei oikeen oo siihen.
Myös jotain muutakin jännää tapahtus ennen kun 1D lähti kotiinsa. Meinaan Louis-ainanyrpeä-Tomlinson hymyili, siis hymyili mulle! Olen hämmentynyt... ja se jopa puhus mulle ees jotenkin ystävällisesti. Edistystä....
Mut ei mulla tällä kertaa muuta ihmeellistä, taidanpa mennä ja tehä jotain järkevää.
Heijdo!
YOU ARE READING
Dear Diary
RandomEMILY HORANIN PÄIVÄKIRJA Hei hetki... Sinä idiootti, miksi luet päiväkirjaani?