Matkustamista ja lahnailua

141 14 2
                                    

19.7.2013
Day I
Mullingar->Dublin->London

9:26
Huomenta päiväkirja

Istun tällä hetkellä autossa jossain Mullingarin ja Dublinin välissä ja meinaan nukahtaa koko ajan. Sillä mä valvoin viimeyönä aikaa myöhään......
Onneks mä sentään sain manguttua iskän kuskaamaan mut sinne hemmetin Dubliniin mistä mun lento lähtee. Mietin että vois kattoo jotain random videoita YouTubesta nyt loppumatkan, joten nähdään myöhemmin.

10:12
Nyt on lentokoneeseen päästy ja kaikki on ainakin tähän mennessä hyvin, nousu on sujunu moitteettomasti, ja onneks mä oon ikkunapaikalla, eikä mun vieressä oo alkoholia tai muita myrkkyjä hönkivää henkilöä, vaan joku mua ehkä hieman vanhempi poika/mies joka näyttää torkkuvan hieman. Nyt nyt, mä kaivan mun iPodin tuolta mun kassista ja rupeen kattoon jotain Netflixistä.

10:56
Lasku on alkanut, pakkaan tavaroita. Aattelin vaan ilmottaa ettei olla pudottu mihinkään XD

11:17
Voiskohan lentokentät hieman parantaa tota laukkujen saamis hommelia? Menee melkein miljoona vuotta ennen kun saat laukkus käteen. No sit ku vihdoin sain sen, niin Paulin etsimisessä ei menny enää hirveesti aikaa, ja tällä hetkellä istutaan autossa menossa poikien luo. Paul vaan heittää mut siihen ja sit menee kotiinsa.

12:45
Alku poikien kanssa on menny tosi hyvin. Paitsi oven avaus. SILLÄ arvaa kuka tuli mulle sen hiton oven avaamaan. No Mr Nyrpeänaama tietenkin. Se katto mua ensin vähän hämillään mut sit hihkas Niallin siihen, jonka jälkeen kaikki rupes menemään suht hyvin. Pääsin vierashuoneeseen, heitin tavarat tänne ja palasin takas alas. Sen jälkeen oon pelannu pleikkaria Liamin ja Zaynin kanssa, nauranu Niallin kanssa ja tehny ruokaa Harryn kanssa (voin muuten sanoo, se jätkä on loistava kokki).

EI HERRANJUMAMA MÄ SÄIKÄHDIN.

Jätkät vaan kaikki rynnii kaikki tänne ja hyppää sängylle mun päälle.
Kaikki. Viisi.
Onneks sentään sain suljettua tän ja pudotettua seinän ja sängyn pääpäädyn väliin ennen kun kukaan ehti nähdä mitään.
Makasin vaa rentona siinä sängyllä vatsallaan, kuuluu kauhee pamaus kun kaikki ryntää sisään, jolloin hätäsesti pudotin sut siihen väliin ennen kun kaikki jätkät makas mun päällä. Sit Zayn oli vaa sillai et 'mää on niitä hetkiä millon meillä pitäis olla valvontakamerat täällä et saatais kaikki muistot talteen', ja me muut naurettiin ihan hulluna semmottena sykerönä siinä sängyllä.

21:56
Täällä kirjottaa hyvin väsynyt nuori neiti, jonka oli juuri yksi elämänsä parhaista päivistä. Sen sänkynaurusykerökohtausen jälkeen me mentiin näitten jätkien jättitakapihalle pelaamaan jalkapalloa, tiimit mä, Niall ja Zayn vastaan Harry, Liam ja Louis.
Louisista puheen ollen, sen pelin aikana mä huomasin, että kun mä kerran tein lähes mahdottoman maalin Louisin ohi, se hymyili pienesti ja nyökäytti päätään kuin hyväksyäkseen jotain. Mitä oli se???

Sen pelin jälkeen kuitenkin me mentiin sisälle koska alko satamaan. Ja sataa vieläkin. Niin ja muuten meijän joukkue voitti sen pelin, saakoot herra Jalkapalloilija-Tomlinson syödä nyt tota tuolla pihalla olevaa kuraa!

Sisälle tultua ne vaan leikittiin lahnoja koko loppu päivän ja istuttiin yhteensä 5 leffaa, ruokatauot siellä väleissä.

Nyt kuitenkin oon niin väsyny et laitan sut pois ja alan nukkumaan, jos vaikka saisin korvattua viimeöiset univelat nytten.
Hyvää yötä,
nähdään huomenna taas!

Dear DiaryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora