18.7.2013
Hellurei sinä
Mikä ikinä oletkaan
Kirja tai jotain
(+rakkaat näkymättömät lukijat)Mul on tällä hetkellä hirvee stressi päällä, sillä mul on pakkaaminen ihan kesken ja lento lähtee huomenna kymmenen aikaan aamusta Dublinista, sitä ennen täytyy istua noin tunti autossa täältä Mullingarista sinne hemmetin Dubliniin. Lento taas kestää noin puoltoista tuntia, jolloin jätkien luottohenkivartijan Paulin pitäis tulla hakemaan mut Lontoon lentoasemalta (mikäköhän sen nimi taas olikaan...). Mä tunnen Paulin ennestään joten se ei oo ongelma eikä mikään.
Sun seuraava kysymys on varmaan, että miks ihmeessä mä kirjoitan nyt, kun munhan pitäis pakata. Mä mietin sitä samaa itekkin.
Muita asioita, viime merkinnästä kun kirjotin suhun, rakas päiväkirja, on kaks päivää, mut sitä edeltävänä päivänä mä olin pitkästä aikaa ihan kolmisteen vailla huolia Jaken ja Jessyn kanssa. Ja no, en mä voi sanoo kolmisteen kun Derek oli siellä myös. Ai missä sä kysyt? No huvipuistossa! Meillä oli älyttömän hauskaa!! Juostiin ympäri laitteita ja säädettiin kaikkee tyhmää. Jake kisko mut mukanaan ensin semmotteeseen laitteeseen jossa istutaan semmotteessa renkaassa joka pyörii jättitikun varassa ympäri. Siellä ylhäällä on niinku pää alaspäin! Ja sen jälkeen sellaseen missä ollaan vatsallaan sellatteessa kapselimaisessa kotelossa ja sit se vaan menee sitä hemmetin rataa. Se ei ollu hauskaa! Ja sitten se, onko järkevää mennä kaks kertaa putkeen semmonen ihme vesilaite jossa kastuu 100% mahdollisuudella, jonka lisäks sataaaaaaaa????!! (#tietäjättietää)
Onneks sentään siinä toisessa vesilaitteessa ei ollu niit saakelin vesiputouksia päällä joten me vaan sekoiltiin siinä ns. "vaunussa" monta kierrosta putkeen.
(#tietäjättietäävähänlisää)Mutta, koska mä olen hyvin myöhässä aikataulusta, mun on palattava pakkaamaan mun reissua varten. Mä pidän mun lupauksen ja kirjottelen joka päivältä jotain,
Hei!
KAMU SEDANG MEMBACA
Dear Diary
AcakEMILY HORANIN PÄIVÄKIRJA Hei hetki... Sinä idiootti, miksi luet päiväkirjaani?