23.7.2013
Day V
LondonHei taas. Tänään oli myös tosi tosi tavallinen päivä, käytiin vaan kaupoilla Niallin kanssa ja vietettiin kunnon sisarusaikaa. Oon kaivannu mun ja Niallin päiviä yhdessä, nytkun se on maailmankuulu, sillä ei oo niin paljoa aikaa olla mun kanssa. Joten oli nyt ihana tehä kaikkee yhdessä.
Käytiin siis kaupoilla ja syömässä, ja kävelyllä puistossa.
Mutta siis varmaan haluat kuulla aamusta, sillä jos muistat, eilen Louis nukahti viereeni. Heräsin siis aamulla tuon vierestä tuon halatessa minua. Se oli ihan mukavaa. Okei, mitä mä selitän, se oli ihan mahtavaa. Herätä Louisin halissa, katsella tuon rauhallisia ja uneliaita kasvoja. Tähän haluaisin herätä joka päivä. Se oli paras aamu, siihen saakka kunnes Louis rupesi kutittamaan minua. Luulin että tuo nukkui. Kiljuin naurusta ja kiemurtelin Louisin otteessa. Louiskin nauroi, jatkaen kutittamista. Nauruni seasta anoin tuota lopettamaan, mutta se vaan nauro. Tyhmä Louis.
Kuitenkin, päivän aikana ei tapahtunut muuta erkoista, paitsi se että illalla Louis tuli taas huoneeseeni. Tässä pätkä keskustelustamme:
"Emily?" Louis kysyi astuessaan huoneeseen.
"Hmm?" kysyin ja siirsin katseeni Louisiin.
"Sitä mä vaan.. et ty-tykkäätkö musta?" hän kysyi varovaisesti istuen viereeni sängylle. Nousin tuon syliin ja suutelin tätä.
"Eiköhän tää riitä vastaukseks" hymähdäilen. Louis hymyili myös, hieman hermostuneena.
"Mä vaan mietin.. haluisitko olla mun tyttöystävä?" hän kysyi epäröiden hieman.
Ja arvatkaa mitä vastasin?
"Kyllä. Kyllä haluan" hymyilin ja suutelin Louisia.
Joten siis, me ollaan nyt yhdessä yay :3 mutta ei sitte sen jälkee tapahtunu muuta ku et me makoiltiin taas loppu ilta sängyllä ja juteltiin. Nyt Louis on suihkussa, ja sitten kun se sieltä tulee mennään nukkumaan. Öitä :)
YOU ARE READING
Dear Diary
RandomEMILY HORANIN PÄIVÄKIRJA Hei hetki... Sinä idiootti, miksi luet päiväkirjaani?