22.7.2013
London
Day IVNo hei taas päiväkirjanen.
Tässä päivässä oli järkeä, kuten eilen toivoinkin. Me vaan lahnailtiin 1D talolla koska oltiin kaikki vähän nuhasia. En tiiä miks. Hope so ettei meihin tartu mitään pöpöä koska sit vaan sairastettais täällä ja joutuisin jäämään tänne yliaikaa... (okei ei se ois joutumista :) ) mutta oikeesti toivon ettei saada oikeesti mitään tautia. En meinaan jaksais sairastaa nyt.Mutta Louisin kanssa oli hauskaa. Me vaan maattiin vierekkäin sohvalla peiton alla ja halittiin eikä kukaan kiinnittäny meihin mitään huomiota. Ehkä koska kaikki vaan lojuttiin siellä peittojen alla. Yhessä vaiheessa se jätkä nukahti, kädet mun ympärillä ja kasvot painettuna mun kaulaa vasten. Mä silitin sen hiuksia kevyesti ja hymyilin niin paljon että nyt sattuu poskiin.
Jossain vaiheessa päivää Niall rupesi valittamaan nälkää. Tapahtuma meni suurinpiirtein näin:
Me vaan maattiin kaikki sohvalla, ja yksinkertasesti lahnailtiin. Sitten yhdestä peittokasasta kuului:
"Mulla on nälkääääää...". Se oli Niall.
"Niall! Sun jääkaapissa on ruokaa!!" Huusimme kaikki.
"Noku... mä söin sen kaiken yöllä" kuului peittokasasta.
"HERRANJUMALA NIALL!!" huusimme nauraen. Myös Niall rupesi nauramaan peittokasassaan. Muuta kiinnostavaa ei sitten tapahtunutkaan koko päivän aikana xdd.
Nyt illalla kun kirjoitan Louis on nukahtanut viereeni. Sänkyyni. Hän halaa minua, ja makaan itse mahallani. En jaksa varmaan kirjoittaa enempää, vaan meen nukkumaan Louisin kanssa. Et tiiä kuinka kauan oon oottanu tätä, että vihdoin saan nukahtaa Loun syliin, tuon myskiltä tuoksuvan pojan viereen.
Nyt tosiaan taidan lopettaa heh.. öitäää <3
YOU ARE READING
Dear Diary
RandomEMILY HORANIN PÄIVÄKIRJA Hei hetki... Sinä idiootti, miksi luet päiväkirjaani?