five

172 38 4
                                    


Kolejną ważną zmianą w ich życiu miała być przeprowadzka. Z niewielkiego mieszkania do niedużego domku na przedmieściach.
Zaniedbanego, rozsypującego się i na pewno grożącego zawaleniem - tak określił go Baekhyun, gdy zobaczył po raz pierwszy ich nowy dom. Jednak widząc podekscytowanie w oczach Chanyeola, kiedy ten opowiadał o tym co trzeba zrobić i jak to wszystko zaaranżować, nie potrafił się nie zgodzić na kupno tej rozpadającej się szopy.

Nie minęło więcej niż pół roku, kiedy ponownie stanął z Parkiem przed rozpadającym się niegdyś domem, który w tej chwili wyglądał niemalże jak wyciągnięty z jego marzeń. Może nie był jeszcze wykończony, ale ilość pracy, jaką wyższy poświęcił, aby przywrócić temu miejscu dawną świetność była widoczna gołym okiem.
Nie dało się zauważyć, że Chanyeol, robił wszystko z myślą o swoim ukochanym - zaczynając od koloru ścian, po przez przestronne, otwarte wnętrze, na niewielkim tarasie z widokiem na ogródek kończąc.

Wszystko było po prostu perfekcyjne, tak jak ich związek

Niebieska ławka, w całości odnowiona i pomalowana przez Byuna, stała się ich ulubionym miejscem, gdzie spędzali poranki pijąc świeżo zaparzoną kawę i wieczory, kiedy po całym dniu mogli po prostu zrelaksować się w swoim towarzystwie.
I Baekhyun mógł stwierdzić z ręką na sercu, że ten domek był wszystkim, czego oprócz Parka potrzebował w swoim życiu.Ich nowy dom miał stać się świadkiem zupełnie nowej historii.

Let me love youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz