bir elmas kadar değerli olan iki dakikanın içindelerdi ve saniyeler, kemiklerine ışık hızı yüklenmiş gibi uçup gidiyordu.
"en sevdiğin film?" diye sordu, yoongi. evine giden yolun çeyreğini bitirmişti ve güneşin doğmak için çırpındığı saatler ona fazla ilham verici geliyordu.
"before midnight," dedi taehyung ama sürekli soru cevaplamaktan sıkılmıştı. tamamen konseptinden uzak bir konuşma gerçekleşiyordu ve karşısındaki adam çok geveze çıkmıştı.
"senin?"
"yok." dedi yoongi ve onun görmediğini bilse de omuz silkti.
"rüzgar sesi geliyor," dedi taehyung, büyük bir yetenekle konuyu değiştirirken. "dışarıda mısın?"
"evet," dedi yoongi ve sigaranın damağında bıraktığı acı tat yüzünden birkaç kez öksürdü. "şuan eve doğru yürüyorum."
sonra ukala bir şekilde gülümserken ekledi.
"sen yatakta olmalısın," dedi ve kendine engel olamadan dudaklarını ısırdı. "ve bahse girerim, çıplaksın."
"tam değil," dedi taehyung ve neden olduğunu anlamadan kızarmaya başladı. "ama yatakta olduğum doğru."
yoongi, hiç görmediği bir adama tam bir dakika elli yedi saniye sonra şöyle dedi.
"keşke yanında olsaydım."
bir saniyelik, soğuk sessizlik ikisinin de yutkunmasına neden oldu.
sonra, taehyung konuştu.
"iki dakika doldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just 10 minutes :: taegi
Historia Cortabir adama aşık olmam yalnızca on dakika sürmüştü. + parallel lines series° to: kthspjm