Tam karşımda Darien,asla unutmadığım o eski aşkım.Beni görünce o da şaşırmıştı yaklaşık 30 saniye ikimizde şok etkisinde birbirimize bakakaldık bu sessizliği ilk bozan Darien oldu...
''Aege seni burada görmeyi hiç beklemiyordum.''
'Tabi beni görmeyi ne zaman bekledin ki', neyse ki bu benim iç konuşmamdı ve iyi ki perilerin zihin okuma özelliği yoktu en azından su perilerinin ,tabi kadimleri saymazsak onlar zihin okumanın yanı sıra bir çok açıdan bizden üstünlerdi.
''Evet bende seni''...Anlamında başımı salladım
-Ben sizin üst kata taşındım da bugün,aslında temizlik malzemesi isteyecektim...
Yarı utanmaz yarı kendinden emin bir halde aslında benden yardım bekliyordu temizlik malzemesi sadece bahaneydi.Onun bu bakışını önemsemeden içimde bir çatışma başlamıştı bile.Ne yani olamazdı Ben ve Darien aynı bina içinde üstelik dışarı çıktığımda karşılaşmam çok muhtemeldi zaten bina küçüktü , sadece 4 daire vardı ve o üst kattaydı ahh ne büyük şanssızlık...
Darien bunu duymuş olmalıydı ki tekrar konuşmaya başladı
''Bende aynı şekilde düşünüyorum'',deyince yanaklarımın toz pembesi bir renk almasına engel olamadım.Suratımdaki çaresizliği görmüş olacak ki
-Neyse boş ver Aege ben yan komşuya sorayım.
Rezil olduğumu hissediyordum
-Dur bekle içeri bir bakayım
Kalbim neden bu kadar hızlı çarpıyordu ahh kahretsin...
-Tamam buldum yani deterjan kalmamış evde ama bu olur mu?
''İnci sabunu (güldü)buda işimi görür tabi.'' Kapıyı kapattım ne büyük kabalık teşekkür bile etmeden gitmişti,ve neden böyle gülüyordu alay mı ediyordu? Tabi alay ediyordu rezil olmuştum çünkü...
Ding Dong...Ding Dong...
''Yine kim geldi?Off ''
Kapıyı açtım ve yine Darien
-Ne var?
-Ah,şey ben teşekkür etmeyi unutmuşum kusura bakma
-Tamam önemli değil bye
-Dur bir saniye
-Ne oldu?
-Bana karşı bu kadar soğuk olmanı anlıyorum ama biz artık aynı binada komşuyuz ve seninle çok karşılaşacağız...
-İyi akşamlar o zaman. Dedim ve kapattım.
Acaba fazlamı tepki verdim?Yanlış mı yaptım?Aman neyse ne az bile yaptım,bu yaptıkları şeyler yenilir yutulur cinsten değildi. Daph'le çıkmaya başladıktan bir süre sonra Daph bütün okula benim eskiden Darien'e yazdığım itiraf mektubunu herkese yaymıştı. Bütün okul benimle alay eder olmuştu o son satırı sesli sesli gözlerimin içine baka baka okudukları o an hiç aklımdan çıkmıyordu. Darien ... Onun söylediklerini ve alaylarını asla unutamazdım
-Yıllar sonra bu yazıyı çocuklarımıza gösteririz,onlarda annelerinin aşkını görürler...
-Ne kadar utanç verici olmuştu aradan bir müddet sonra çocuklarımın babası olacağını umut ettiğim adam en yakın arkadaşımın biricik sevgilisi olmuştu...
---------------------------------------------------------------------
-Ah günaydın , Ne kadar güzel bir sabah yeni bir gün. Bugün yan komşumuz Victoria teyzenin kızı (benim arkadaşım) Melissa'nın okuldan döneceği gündü. Melissa Orios'un en iyi 3.üniversitesi Helentos'da okuyor ve bugün tatilinin ilk günü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri Senfonisi (Düzenleniyor)
Dla nastolatkówİnsanların Dünyasından olmayan Periler Ülkesi Orios'da sıradan bir peri kızı olan Aege hayatındaki yalnızlık ve monotonluktan sıyrılıp insanların dünyasını keşfe çıkmak ister.Bir gün buna karar verir gizemli geçitten geçer,etrafına şaşkın gözlerle...