Villa tipli kocaman bahçesi olan bir evin önüne geldiklerinde Aege biraz bahçeyi gezmek istedi bir kaç dakika sonra içeri girdiler.Çağlar Aege'yi alt kattan boş bir odaya götürdü.
-Biraz küçük ama idare edersin.
-Hayır hayır sorun değil teşekkür ederim.
Çağlar ilgilenmeden salona gitti. Aege odada biraz göz gezdirmeye başladı ,beyaz mobilyalarla döşenmiş olan oda onda ilgi uyandırıyordu bu kadar aydınlık oluşu ona hitap ediyordu.Tek kişilik olmasına rağmen iki kişilik gibi duran yatağa uzandı ve aşağıya doğru ayaklarını sallamaya başladı karşıda duran küçük kitaplığı görünce ayağa kalkıp ilerledi eline bir kitap aldı ancak henüz yazıları anlayamadığı için rafa geri koydu kitapların tamamı Türkçe'ydi. Odadan çıkıp antreye geçti karşıda oturan Çağları gördü , televizyona adapte olmuş gibi görünüyordu. Aege evi dolaşıyordu,arka tarafa doğru ilerledi ve gözüne bir kapı ilişti.Kilitli olan kapıyı üzerinde olan anahtarla çevirip açtığında arka bahçeye geçti , ön tarafa oranla daha büyük bir havuz vardı.2 havuz ne işe yarar ki diye düşündü aslında Orios'da havuza girmeye bayılırdı ancak şuan havuz boştu ve biraz kirlenmişti ''Önce buranın temizlenmesi gerek'' diye düşündü.Bahçe çimleri uzamıştı Çağlar'ın bu kadar büyük ve güzel bir evi olmasına rağmen ilgisiz görünüyordu üstüne üstlük buranın küçük olduğunu söylemişti...
Aege kapıyı aynı şekilde kilitleyip içeri Çağlar'ın yanına geçti ve yan koltuğa oturdu.Yol yorgunu olduğu için uyumuştu evde yorgan veya battaniye benzeri bir şey aramaya koyuldu hava şuan sıcaktı ama yine de hasta olabilir diye düşündü.Yukarıda ki depo görünümlü odadan nevresim takımı getirdi ve Çağlar'ın üzerini örttü kaldığı yerden evi keşfe devam etti , yeniden aşağı kata indi.Karanlıktı ve Aege karanlıktan hiç hoşlanmazdı, ışıkları yakmak için düğme aradı ve nihayet ışıkları açabildi.Bu kat diğer 3 kattan daha eğlenceli görünüyordu.Kocaman bir oda vardı ve diğer odalar mahzeni anımsatıyordu.Gizli bir kapı buldu, gizli olduğunu düşünüyordu çünkü ona gizemli bir izlenim vermişti ama anahtarı yoktu .İncelemeye devam ettiyse de yakınlarda bir anahtar olmadığını anladı ,kilidi diğerine göre farklı görünüyordu Aege ne yapıp ne edip burayı açmalıydı biraz sihir kullanmasından hiçbir şeycik olmazdı en azından olmamalıydı , küçük minicik ve zararsız bir sihir...
Kapıyı parmağının ucuyla dokununca açtı.Ancak aklından geçmeyen bir olay oldu. Parmağının ucu canı fazlasıyla acıyacak biçimde yandı o sırada aklına son anda göz attığı kağıtta yazan kurallardan biri geldi ;
İnsanların dünyasında sihir yapmak yasaktı onlar gibi hareket etmeliydi sihir başarısızlığa ve hazıra konmaya girerdi bu yüzden cezalandırıldı. Bu en küçük uyarıydı su perilerine yanlış yaptıkları zaman verilen en acımasız ceza onları yakarak cezalandırmaktı ki bu her hatada da yanığın ilerlemesi ve en sonunda perinin yaşamının sonu demekti. Aege canının yanmasından çok bunu unuttuğu için kendine kızdı bu şekilde unutkan olursa bu hatalar onun bir küle dönüp yok olmasına neden olacaktı...İçeri bakmadan kapıyı geri kapatıp çıktı ağlama malıydı. Bu yüzden biraz neşelenmek için üst kata çıkmaya karar verdi , onun için yeterince yorucu bir gün olmuştu bile zaten .Temizlik odasına gitti , bir kaç deterjan ve bez aldı eline hemen kendi odasını silmeye başladı oda güzel ve aydınlık olmasına rağmen haftalardır hatta aylardır temizlik yüzü görmemiş gibiydi.Mutlu olmak için öncelikle temiz olması gerektiğine inanırdı hep küçükken annesi böyle söylerdi ona ...
''Eğer mutlu olmak istiyorsan önce temiz olmalısın''Annesine karşı çok soğuktu ancak bu sözün doğru olduğuna emindi.En azından temizlik konusunda hızlı olduğu için üstesinden gelmişti .Biraz daha etrafa bakınca kağıt ve kuru boya kalemleri buldu sanırım Çağlar'da sıkılınca çizim yapıyor diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri Senfonisi (Düzenleniyor)
Fiksi Remajaİnsanların Dünyasından olmayan Periler Ülkesi Orios'da sıradan bir peri kızı olan Aege hayatındaki yalnızlık ve monotonluktan sıyrılıp insanların dünyasını keşfe çıkmak ister.Bir gün buna karar verir gizemli geçitten geçer,etrafına şaşkın gözlerle...