Luna ve Draco dayanışması

543 40 16
                                    

Draco

Hermione bi anda bağırınca ödüm patladı ve o şuan hala şokta... Eee bi Malfoy 'la aynı oda da kalacak sonuçta bi DRACO MALFOY 'la...

Kaç kız her gün rüyasında bunu görüyo acaba? Her neyse benim gözüm Hermione 'den başkasını görmez. Cidden ona çok bağlandım.
Ama Hermione kıpırdamıyordu.

"Hermione, kıpırdamayı düşünüyo musun?" dedim sıkılmış bi şekilde.

"Bayan Granger, iyi misiniz?" dedi Profesör Mcgonagell.

"Bu böyle olmayacak Profesör izninizle." dedim ve Hermione 'yi kucağıma aldım. Kiz ciddi ciddi donmuştu.

Profesör Mcgonagell hayret etmiş bi biçimde bana bakıyordu. Normaldi çünkü daha düne kadar düşmandık.

"Iyi fikir Bay Malfoy şimdi ikinizde çıkabilirsiniz." dedi Profesör.

Hermione hala kucağımdaydı ve onu odaya kadar taşımak zorundaydım. Kuş gibiydi ama diğer öğrenciler gerçekten de hayretle bakıyordu.

Odaya geldiğimizde önünde bir tablo vardı ve bize;

"Bi Parola seçin lütfen!" demişti.

O an Hermione biraz da olsa kendine gelmişti ve bana doğru gözünü hiç kırpmadan bakıyodu. O an Hermione 'nin gözlerine bakarken parolayı bulmuştum.

Hermione 'den gözlerimi ayırmadan
"Aşk" dedim. Evet parolamız aşktı. Kadın kapıyı açtı ve içeride bir salon 2 oda ve 1 tanede banyo vardı he bide şömine.

Hermione 'nin odasına girdiğimizde Gryffindor renkleriyle kaplıydı ve eşyaları çoktan odadaydı. Kendi odama gittim ve Slytherin 'in asil renkleri ile karşılaştım ( Slytherin 'i olduğum için Slytherin 'in renklerini övdüm djdhxh)

Ve benimde eşyalarım odadaydı. Hemen sonra uyuyakamlmıştım.

Hermione

Draco 'nun beni odama kadar taşıması beni şok içerisinde bırakmıştı onda ki değişim beni ciddi anlamda mutlu ediyordu ancak önceden ona güvenmediğimi söylemiştim... Bugün aslında o kolların ne kadar güvenli olduğunu anladım... Artık ona kendimden bile fazla güveniyordum. Ama bugün kesinlike Luna 'nın benimle kalması gerekiyodu... Luna cidden çok iyi bi insandı aaa! ve tabiki Pansy 'de gelecekti. Bunu Draco 'ya söylemek için odasına gidiyordum ama kapıdan içeriye girdiğimde o uyuyordu.

"Tanrım, bu kadsr melek gibi uyuymak zorunda mısın?" dedim içimden.

Yavaşca ona doğru yürüdüm saçları dağılmıştı. Her zaman acaba o mükemmel sarı saçlarına dokunmak nasıl bir histir? diye kendime sorardım. Elimle hafifçe saçlarını geriye ittim. Merlin 'in sakalı!! mükemmel şekilde yumuşaklardı. Sonra odadan çıktım ve Ravenclaw 'ın oraya doğru ilerledim. Şansıma Luna oradaydı.

"Selam Luna!" dedim.

"Bugün heryerde seni aradım Herm, bu arada bi kaç dedikodu duydum... Bilirsin böyle şeyleri sevmem ama...
Draco seni kucağında taşımış ama yalan olduğuna eminim." dedi.

"Hayır Luna yalan değil."dedim.

Gözleri çok ama çok açılmıştı.

"Neeee!" dedi.

"Sakin ol ve beni takip et." dedim.

Yol boyunca ona herşeyi anlattım ve benim adıma çok sevindi.
Ama saat suan tam 00.00 'dı ve biz başkanlar odasına gittik o sırada Draco şöminenin önünde kitap okuyordu... "Merlin bi insan bu kadar mı masum olur?.." dedim içimden.

"Sen burada bekle Luna. Üzerimi değiştirip hemen gelicem." dedim.

Gülümsedi ve "Tamam" dedi.

Yazar

Luna Draco 'nun yanına oturdu.

"Duyduğuma göre..." diye başladı Luna cümleye.

"Hermione 'yi odaya kadar taşımışsın." dedi Luna hafif sırıtarak.

"Evet öyle oldu" dedi Draco.

"Draco, Hermione sana aşık belki bunu sana söyleyemiyor... ama senin adını duyunca heyecanlanıyor.. En yakın arkadaşım çok mutlu... Sakın onu üzecek bişey yapma olur mu?" dedi Luna hafif gülerek.

"Hermione ile duygularımızın karşılıklı olduğuna sevindim." dedi Draco gülümseyerek.

Luna bi an Draco 'ya baktı ve;

"O ne demek şimdi yani sen... Sen de mi Hermione 'yi seviyosun! Merlin neden bekliyosun ona bunu söyle! Bi nevi aşkını itiraf et!" dedi Luna heyecanla çünkü Draco 'da Hermione 'ye karşı bişeyler hissediyordu.

"Zamanı gelince..." dedi Draco ve odasına gidiyordu. Tam o sırada Hermione oda dan çıktı ve Draco ona gülümsedi ve göz kırptı....

Artık Draco 'da Hermione 'ye karşı olan duygularından emindi... Seviyordu işte...

Bu bölümün adı çok hoşuma gitti çünkü; Luna en sonlarda Draco 'nun da Hermione 'ye karşı duygularını anlattı. Luna Hermione adına çok mutlu oldu...

Ve lütfen şurada bulunan ufacık yıldıza basar mısınız?💞

Seni kaybetme korkusuyla... [Dramione]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin