Hermione
Bu sene son yılımdı çok heyecanlıydım. Artık bi Seherbaz olabilecektim. Evden eşyalarımı aldım ve Tren istasyonuna doğru yola koyuldum. Oraya araba ile gidecektim ve 9 ve 10. Peron arasında durdum ve 9 3/4 peronuna gitmek için hızla arasından geçtim.
Yazar
Harry ve Ron her zaman ki gibi geç kalmıştı. Harry tesadüfen lavaboya kalkınca saate baktı ve bi çığlık attı. Çığlık sesi duyan Ron anında uyandı
"- Noluyo Harry neden aptal gibi bağırıyosun" dedi Ron.
Harry ona; " Ron geç kaldık!" diye yeniden bağırdı. Ron kendisine bağırılmasını sevmezdi ve Harry ile kavga etmeye başlamışlardı. O sıra da içeriye Molly Weasley girdi ve onlara
"-Geç kaldınız hala kavga mı ediyosunuz sizi şapşallar dedi"
Harry ve Ron aceleyle üzerlerini giyinip yola çıktılar...
Hermione
Harry ve Ron hala gelmemişti açıkcası içime bi ürperme geldi ve o sırada onlara bişey olduğunu sandım.
Ve bu düşünce ile tüylerim diken diken oldu ve kanım çekildi. O sıra Tren hala bekliyordu ve biraz dışarıda hava almak istedim. Kapıyı açtım ve bir an bana biri hızlıca çarptı teni tenime deydiği an kanım çekildi ve bayılacak gibi oldum kimdi bu beni anında benden alan kişi?..-"Önüne bak seni pis, bulanık" dedi Malfoy.
Yazar
Hermione korktu ve o kişinin bir Malfoy olacağını hiç düşünmemişti hele de bir "DRACO MALFOY"
Hermione ise "-kes sesini Malfoy asıl sen önüne bak dedi"
Malfoy ona bir adım daha da yaklaştı ve nerdeyse aralarında hiç mesafe yoktu. Malfoy 'un da kanı çekilmişti. Hermione Malfoy ' un nefesini boynunda hissetti ve o an bayılabilirdi. Ancak Malfoy 'da bu şeyden hoşlanmıştı. Hermione kafasını kaldırdığında mavi-gri gözlerle karşılaştı Draco ise çikolata rengi gözlerde kaybolmuştu... Draco içinden "Lanet olsun" dedi. Çünkü; Hermione 'yi o an öpmek istiyordu. Hermione de öyleydi. Draco kendisi bi Malfoy olduğu için bi bulanığa karşı bişeyler hissetiği için kendinden nefret etti. Ve Hermione hala boynundaki sıcak nefesten dolayı kendini güvende hissediyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni kaybetme korkusuyla... [Dramione]
Fiksi PenggemarBirbirine koşulsuz nefret eden iki insan birbirini sevebilir mi? Yada onun kalbini gördükten sonra aşık olabilir mi? Bu kitabı okuyunca anlayacaksınız...