Draco
Ilk defa birine olan aşkımı açıkladım..
Normalde olsa bütün kızlar bana itiraf ederlerdi. Ama Hermione 'de bişeyler farklı... Galiba ilk kez birine aşık oldum. Bunları düşünürken uyuyakaldım.Sabah ki ilk dersimiz Iksir ve bilin bakalım kimle ortak? Tabi ki de Gryffindor 'la. Kendi yerimi aldım ve o an Blaise ve Pansy 'i gördüm. Hermione ile gülüyorlar dı. Bunlar ne ara en yakın arkadaş oldular.
O sırada Weasley 'i gördüm. Eli Hermione 'nin omzundaydı. Elimde ki kitap yere düştü. Cidden çok kıskanmıştım... Weasley bana baktı ve Hermione sarıldı ve sonra bana bakarak bişeyler söyledi;
"Malfoy 'a bak sen tanımasam kıskanır derim." dedi ve güldü.
Hermione ile gözgöze geldik. Gözleri cidden çok güzeldi ama onlara şuan nefretle bakıyordum...
Hermione
Draco bana cidden de çok kötü bakıyordu. Nefretle sanki.. O sıra Profesör Slughorn derse girdi ve;
"Günaydın çocuklar. Bugün Gryffindor ve Slytherin ortak çalışacaklar. Kimin kimle eş olacağını söyleyeceğim." dedi.
O an Draco ile göz göze geldik.
Ve sonra Slughorn cümlesine decam etti; "Evet çocuklar ilk çiftimiz; Blaise Zabini ve Ginny Weasley. Ikinci çiftimiz; Pansy Parkinson ve Harry Potter. Üçüncü çiftimiz ise; Draco Malfoy ve Hermione Granger" dedi ve cünlesine başka kişilerle devam etti.Ben Draco ile miydim yani?!
Ne kadar klişe değil mi... Kız çocuktan kaçmaya çalıştıkca kader onları yan yana getirir falan filan... Ama ben böyle bişeye asla kanmayacağım... Yıllardır benimle "Bulanık" diye dalga geçen bi adama aşık olamazdım.
Draco yavaşca yanıma geldi ve;
"Eee Granger? Bütün kızlar Draco Malfoy ile ödev yapma şansına sahip değilller... Şanslısın" dedi ve göz kırptı. Hadi ama daha demin ona aşık olamayacağımı söylüyordum öyle değil mi?... Ama gözleri...çok güzeller.
Draco bu kadar güzel gülmek zorunda mı cidden?..
Draco
Hermione ile ödev yapacağız ha? Güzel... Ama ona hala kızgınım niye o Weasley sersemi ile çok yakınlar? Yada neden o aptal turuncu kafa Hermione 'ye sarılabiliyo da ben sarılamıyorum?..
Herneyse şimdi ödeve odaklanalım ama olmuyo... Niye bu kadar güzel kokuyo bu Granger... Vanilya kokusu... Ve gözleri çikolata kahverengisi... Saçlarından bahsetmek bile istemiyorum.. Mükemmeller.
"Evet çocuklar bu gördüğünüz Amortentia" dedi Slughorn.
"Ne olduğunu biliyor musunuz?" diye ekledi.
Hermione her zaman ki gibi parmağını ilk olarak kaldırmıştı. Nasıl oluyorda bu kadar bilgiye sahip olabiliyor? dedim icimden.
"Evet Bayan Granger." dedi Slughorn.
"Amortentia bir aşk iksiridir ama gerçek aşkı ifade etmez. Ve onu kokladığında sevdiğiniz şeylerin kokusunu alırsınız " dedi Hermione.
"Bayan Granger buraya gelin ve bu iksiri koklayın sonrada ne kokusu aldığınızı söyleyin" dedi Slughorn.
Hermione biraz telaşlıydı ve biraz da utanıyordu sanki.
Hermione iksiri kokladı ve;
"Yeni kullanılmış parşömen, taze çimen ve Yeşil elma kokusu alıyorum" dedi Hermione.
Bi dakika Yeşil elma mı demişti o?!
"Peki ya siz Bay Malfoy?" dedi Slughorn. Bu moruk her işe beni katmak zorunda mı? dedim icimden.
"Ben... bahçe, kitap ve Vanilya kokusu alıyorum." dedim. Hermione 'nin kokusunu almıştım...
Hermione
İnanamıyorum iksirde Draco 'nun kokusunu aldım... O mükemmel
Yeşil elma kokusunu...Yeşil elma kokusunu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni kaybetme korkusuyla... [Dramione]
FanfictionBirbirine koşulsuz nefret eden iki insan birbirini sevebilir mi? Yada onun kalbini gördükten sonra aşık olabilir mi? Bu kitabı okuyunca anlayacaksınız...