Чанёол-Хөөе одоо хүртэл босоогүй байгаа юму!?
Би-Цаашаа яв би унтмар байна! гэтэл тэр миний хөнжлийг татаад
Чанёол-Хөөе!!! Ах чинь юм хэлээд байгаа юм бишүү!
Би-Би чамайг алчихаж чадна шүү Пак!!! хэмээн түүнлүү дэрээ шидтэл тэр байдгаараа инээд алданЧанёол-Хурдан босвол гоё юм өгнө шүү!
Би-Би жоохон хүүхэд биш! гэсээр унтах гэж хичээсэн ч түүний тэнэг үг толгойгоор эргэлдэж эхэллээ. Үнэнийг хэлэхэд би яг өлсөж үхэх нь!! -_-Би-Чанёол би өлсөж үхлээ! хэмээн хошуугаа унжуулан доош буутал тэр ширээндээр ямар нэг зүйл тавьснаа дээр нь юм сараачиж эхэллээ. Би ч түүний хажууд очиж суун юу болох талаар хартал СоХор Болзоо!?? :/.....
Би-Юувэ!? Болзох гэж байгаа юмуу пак! гэтэл тэр толгой сэгсрэн
Чанёол-Үхдэл болсон дүүгээ бүртгүүлдэг юмуу!?
Би-Ха ... Юу?!?? Галзуу юмуу! гэтэл тэр инээд алданЧанёол-Чиний энэ эмо царайг хараад би уйдаж үхэх нь эрён!
Би-Тэгээд дахиад дүүгээ золиослох гэж байна уу муу хар гоймон чинь!?Чанёол-Өөрийгөө хардаа!! Ямар ч амьдралын идэвхи алга! Нэг л их ааштай хүн! Би ч аашилж чадна эрён..
Би-Амаа тат! Би гарч юм идлээ! Наад цаасаа амруугаа чихэхээ мартав.гэсээр гутлаа углан гадаа гарвал хүйтэн ч биш дулаахан ч биш бас л нэг энгийн өдөр.
Олигтой хоолны газар олдохгүй явсаар бэкхёнтой орж байсан өнөөх зоогийн газарт орж ирэн яг л өмнөх шигээ хоол захиалан цонхоор хуучнаа дурсаж байв
Бэкхён-Энэ миний эхнэр!! сая танай хоолыг идээд л огиулаад дотор нь муухайраад байна! Яачихсан хоолтой болоод зүгээр хүн ийм аймар царайтай болдог юм!
Түүний тэр байдал нүдэнд харагдан өөрийн эрхгүй санаа алдлаа. Амьдрах ийм хэцүү юму!?
Хоолоо идчихээд тэндээс гарах гэтэл нэг л танил царай урдаас гараад ирэв.. Мэдээж Тэр байна.... Яах учраа олохгүй буцан суудалдаа суун түүнлүү хартал тэрний араас өнөөх эмэгтэй болон аав ээж нь орж ирэн тэд яг миний урдах ширээнд суучихлаа.
Чөтгөр гэж би энд ирэх ёсгүй байж! Эрён чи үнэхээр тэнэг юм!
Хэсэг тэнд яах учраа олохгүй байж байгаад явахаар шийдэн аль болох доош ширтэж явж байгаад санаандгүйгээр утасаа унагаачихав. Эрён эрён яагаад ингэж их сандарч байгаа юмбэ!? Санаа алдан доош тонгойн утасаа автал
Б.аав-Өө энэ охин чинь нөгөө!?
Б.ээж-Нөгөө мөнгөнд дуртай хүүхэн байх шив!
Би ч гайхан тэдэнлүү эгц хараад
Би-Мөнгөнд дуртай!? гэтэл бэкхёны ээж надруу цэхэн хийснээ
YOU ARE READING
"X Төлөвлөгөө"
FanfictionБи-Манай ах луйварчин.. Тэр үүгээрээ бахархдаг. Түүний ганц луйварын эх үүсвэр гол хохирогч нь мэдээж би. Чанёол-Амьдрал сайхан шдэ! Бид ингэж л амьдардаг хүмүүс!...