07:15
Aynada kendime baktığımda hazırdım işte. Kapım tıklatıldıgında 'Gir' dediğimde babam gülümseyerek baktı. "Hazır mısın Kumsal?" dediğinde gülümseyip başımla onayladım.
"Çıkalım o zaman" dediğinde bavulumu alıp odadan çıktım. Babam bavulumu alıp merdivenlerden indi. Odama son bir kez bakıp kapıyı kapattım.Arabaya bindikten sonra babam sürmeye başladı. "Lütfen oraya gittiğimizde bir tatsızlık çıkarma Kumsal. O senin annen ve kız kardeşin." dediğinde arka koltuklara yayılmıştım. "Bunu şuan söylemen tuhaf. 16 yıldır onları görmedim bile. Bana bir yardımları dokunmadı. Sadece sen görüşüyorsun. Madem tekrar evlenmeye karar verdiniz bunca yıl sonra o zaman 16 yıl önce neden ayrıldınız?"
"Anlatmıştım sana Kumsal"
"Fazla kıskançmışsın falan filan. Bunlar mıydı?" dediğimde aynadan bana sertçe baktı. "Kardeşine ve annene boyle davranma Kumsal. Seni iyi yetiştirdiğimi göster tamam mı?" dediğinde gözlerimi devirip başımla onayladım.Babam annemle biz 1 yaşımızdayken babamın kıskançlığı yüzünden ayrılmışlar ve birimiz babamıza birimiz anneye verilmişiz. Biz başka bir şehirde yaşıyorduk şu ana kadar. Babam 2 ay önce kız kardeşimin olduğu şehre bir iş toplantısı için gitti. Orada nasıl oldu bilmiyorum annemle karşılaşmış ve bir kaç gün görüşmüşler. Buraya 1 hafta sonra döndüğünde şoka uğramıştım. Yaklaşık 2 hafta sonra yeniden evlenicekler. Ama ben düğüne gidecek miyim? Hayır. Açıkçası beni fazla alakadar etmiyor bu durum. Annemi ve kız kardeşimi hic görmedim ama kız kardesimle ikiz olduğumuz için aynıyız. Ama umarım okulda çok popüler biridir. Sönük bir kardeş istemiyorum.
************
Yaklaşık 2 saat sonra yeni yaşayacağım yere gelmistik. Etrafı izlemeye başladım. Sanırım en sevdiğim yanı alışveriş merkezlerinin çok olması olabilir. Telefona baktığımda Onur ve Nilay mesaj atmıştı.Onur'dan;
" Hâlâ yolda mısınız? "Nilay'dan;
" Oraya gittiğiniz de kız kardeşinle resim at merak ediyorum"İkisine de cevap yazıp telefonu cebime koydum.
"Geldik" babamın sesiyle dışarı baktım. İki katlı bahçe içinde bir evdi. Sanki yurt dışındaki evleri andıran bir görüntüsü vardı. Umarım içerisi de güzeldir. Babam arabadan indiğinde bende indim. Bavullarımızı çıkarıp benim bavulumu bana verdi. Yanıma geldikten sonra eve baktık.
"Onlar bizim eve gelseydi daha iyi olmaz mıydı?"
"O evi ileride kardeşinle sana bırakmayı düşünüyorum."
"Ah ne güzel!" dedikten sonra ilerledik.Babam kapıyı çaldığında beklemeye başladık.
"Geleceğimizi bilmiyorlar mı? Yoksa geri dönelim" dediğim anda kapı açıldı.Kahverengi saçları ve ela gözleri olan bir olgun kadın vardı karşımızda. Ufak çaplı bir şaşkınlık sonunda kendimi topladım. Kapı açıldığında ilk bana bakmıştı. Ve hâlâ bakıyordu.
"Tıpa tıp aynısınız" dediğinde kapıdan geçmemiz için çekildi. İçeri girdiğimizde kahverengi ve beyaz döşeliydi hersey. Güzel di içide ama bizim ev kadar değil ."Kumsal?" ismimi kadından duyunca ona döndüm.
"O senin annen" dedi babam da . Kadın bana tebessüm edip bakınca soğukkanlı bir şekilde ona baktım.
"Babamın beni sana nasıl tanıttığı hakkında bir fikrim yok ama ben sıcakkanlı biri değilimdir. Bu yüzden şuan normal biri annesini ilk kez görse ağlar yada sarılır sanırım ama ben öyle yapmam. O yüzden san-" dediğimde hic beklemediğim birşey oldu ve annem denilen kadın bana sarıldı. Kaşlarımı çatarak babama baktığımda ona sarılmamı gözleriyle işaret ediyordu. Gevşek bir şekilde kollarımı sırtına doğru koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ VE KÖTÜ
Teen Fiction"Bana nasıl bu kadar benziyorsun?" "Ben sana benzemiyorum sen bana benziyorsun. Senden yaklaşık 4 dakika önce doğdum ben " "Bu çok şaşırtıcı bir durum" "İnan bana , bende bunu seni gördüğümden beri kendime söylüyorum" ------- ©Tüm hakları saklıd...