Babam kolumdan sıkıca tutup beni eve soktuğunda sadece durgunca ona bakıyordum. Mete dahil herkes içeri girdi. "Bu ne kılık? Neredesin bu saate kadar? O çocukta kim? Neden onun arabasındaydın? -" dediğinde sözünü bölüp; "Neden okulu aştın? Bla bla bla.. " dedim gülerek. Babam bana yaklaştı. "İçki mi içtin sen? " dediğinde Ada ve annesinin de kaşları çatılmıştı. Meteyi saymıyorum bile o geldiğimden beri çatık kaşla bakıyordu bana. Kendimi koltuğa bıraktım. "Okuldan sıkılmıştım biraz gerdi ortam beni. Oda benimle geldi o zaman kötüydüm şimdi çok iyiyim " dedim sırıtarak.
"Sen bizi kalpten mi götüreceksin? " dedi annem. Onu umursamadım. "Senin bu davranışların beni bir gün delirtecek ya da katil olacağım. Seni en yakın zamanda bir psikoloğa götüreceğim. Biz anlamıyoruz umarım o anlar " dediğinde burukça gülümseyerek yerimden kalktım.
"Evet siz anlamıyorsunuz . Bu yüzden böyleyim işte. Baba bana bir kere hak verdiğin beni onayladığın bir zaman var mı? Yok. Ben ne kadar acı çekmişimdir düşündün mü? . 14 yaşımda ya ben daha hayal kurmaya yeni başlamışken annesizliğin acısını yeni yeni kabullenmişken değer verdiğim birini toprağa verdim. Bu nasıl zor biliyor musunuz? . Bilmiyorsunuz!! " . Son kelimem de bağırdığımda hepsi bir adım geriledi. Ada annesinin elini tutuyordu. 'Keşke benim de tutabileceğim bir el olsaydı.' diye geçirdim içimden.
"Odana çık. Her sabah ben okula getirip götüreceğim. Telefon ve bilgisayarını eve gelince bana teslim ediceksin. Hafta sonları sadece kardeşinle dışarı çıkabilirsin o da izin verdiğimiz konularda. Haftalık harçlığın dışında para almayacaksın. Bu cezan bize saygı duyana kadar, davranışlarını düzeltene kadar devam edecek. Okuldan bir daha kaçmayacaksın.. Şimdi çık! " diye oda benim gibi son kelimesini üzerime bağırarak söylediğinde yerimde sıçramıştım. Dişlerimi sıkarken onlara baktım. Hızlıca merdivenlere koşarak ilerledim. Ayağımdaki ayakkabıları umursamadan.
Odaya girip hızlıca kapıyı çarptım ve kilitledim. Çantam ve poşeti yere doğru fırlattım. Ayakkabıları da çıkarıp kenara attım. Çantamdan telefonu çıkarıp açtığımda hemen bir mesaj geldi. Onur'dan dı.
"Güzelim yarın gelemeyeceğim. Çok özür dilerim. Ailesel bir sorun çıktı. Kendimi affettireceğim. Düğün de oradayım" yazmıştı. Telefonu hızlıca duvara fırlattığımda paramparça olmuştu.
"Hepiniz gidin benden!. Nalet olsun size!. Hiç birinize ihtiyacım yok! " diye bağırdım."Kumsal? " diye kapım tıklatıldığında kaşlarımı çattım. "Yalnız bırakın beni! " dediğimde kapıdaki anneannemdi. "Biraz konuşalım kızım" dedi. Kapıyı açtığımda yanında da Ada vardı.
"Telefonunu ve bilgisayarını istiyor babam" dedi. "Gir al" dediğimde yerdeki kırılmış telefon parçalarına baktı ve topladı. Bilgisayarı alıp gitti. Anneannem yatağıma oturdu. Kapıyı kapattım. Ve ona dönüp kollarımı önümde bağladım. "Konuşmak istemiyorum" dediğimde beni umursamadı."Senin yaşındayken annemi kaybetmiştim. Babam annem öldükten sonra kafayı yedi. Ayyaşın tekiydi. Kız kardeşimle bizi hep döverdi. Ben hep istediğim şeyi yapma peşindeydim. Gezip tozuyordum. Annemi kaybetmenin acısını başkalarından çıkarmak istedim. Bağırdım herkese, arkadaşlarıma, kardeşime bile. Beni anlamadıklarını düşündüm. Babam kardeşime vurmasın diye hep kendimi onun önüne atardım. Kardeşim için bütün acıyı ben alırdım. Ama o an hissettiğim şey sadece kalbimin acısıydı. Üzüntüm, bütün kırgınlıklarım babamaydı. Annemden sonra bize sahip çıkar sandım, çıkmadı. Her şey düşündüğümüz gibi olmuyor be yavrum. Ben bunu yaşayarak öğrendim. " dediğinde sadece durgunca onu dinledim. Gözünden bir yaş aktığında bana baktı. "Kıymetini kaybedince biliyorsun bazı şeylerin. Şimdi yaparlarken ellerinden tut. Ben yapamadım, sen yap" deyip yerinden kalkıp kapıya ilerledi. "Üstüne de çeki düzen ver. Anneanne sopası yeme benden " dediğinde gülümsedim . Odadan çıktığında kapıyı kilitledim. Dolaba ilerledim ve kıyafet çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ VE KÖTÜ
Novela Juvenil"Bana nasıl bu kadar benziyorsun?" "Ben sana benzemiyorum sen bana benziyorsun. Senden yaklaşık 4 dakika önce doğdum ben " "Bu çok şaşırtıcı bir durum" "İnan bana , bende bunu seni gördüğümden beri kendime söylüyorum" ------- ©Tüm hakları saklıd...