Mesajı okuduktan sonra kendimi tam olarak sinirli ve karmaşık hissetmiştim. Teneffüslerde pek kimseyle konuşmamıştım. Öğle arası için zil çaldığında hoca çıktığında çantamdan hızlıca telefonumu çıkardım.
"Yavaş yavaş bu ne acele?" dedi Gaye. "Bir telefon görüşmesi yapmam lazım. " dediğimde birbirlerine baktılar."Çocuklar siz kafeterya ya geçin biz geliyoruz" dedi Mete ile hızlıca aşağı indik. Bahçeye geldiğimizde arka tarafa doğru geldik.
Telefonu açıp hızlıca Onur'un numarasını girdim. Telefonu ikinci çalışında açtı.
"Güzelim?" dediğinde derin bir nefes aldım. "Sen ne yapıyorsun Onur?" dediğimde birşey olmamış gibi konuştu. "Ne yapmışım ?" dediğinde sinirle soludum. "Sen Emre ile benim yüzümden neden kavga ediyorsun? Hastanelik olmuşsunuz. Nilay söyledi. "
"Ya bak yine hep yetiştiriyor sana"
"İyi misin ? Gelmemi ister misin?"
"Buraya gelmeni çok isterdim de ben iyiyim. Cuma günü görüşürüz"
"Bak emin misin? Emre ne durumda?"
"Kolu çatlamış sadece 20 gün alçıyla gezicek pezevenk"
"Ne dedi sana benimle ilgili?"
"Boşver ya"
"Söyle dedim Onur"
"Gitti mi senin kaşar güzelin dedi" kaşlarımı çattığımda konuştum.
"Bunu söyledi öyle mi ben olsam direk öldürürdüm biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum güzelim, neden öldürmediğimi sorarsan sen buraya geldiğinde sen öldür istedim." dediğinde gülümsedim."Evde misin şuan?"
"Evet bugün raporluyum yarın okul iste"
"Tamam o zaman resim at iyi olduğunu görmem lazım. "
"Video atayım?"
"Oda olur, hadi neyse ben kapatıyorum. Aç kalacağım yoksa"
"Tamam güzelim hadi görüşürüz" dediğinde 'Görüşürüz' diyerek kapattım."Ne oldu?" dediğinde konuştum.
"Kafeterya ya gidelim anlatırım" dediğimde başıyla onayladı.Herkes yemeklerini almıştı bizde Mete ile aldıktan sonra masaya oturduk.
"Kim ile konuştun?" dedi Ada.
"Onur ile Nilay bana derse girerken mesaj attı. Bizim okulda bir gerizekalı var Emre diye. Bu benimle takılmak istiyordu ben yüz vermeyince arkamdan atıp tutmaya başladı. Onur'a dalaşmıs benim hakkımda birşey demiş işte Onur'da sinirlenmiş benim hakkımda kotu birşey duyunca dayanamıyor. Dövmüş Emreyi onun kaşı ile dudağı patlamış Emre'nin de kolu çatlamış . Ama gerçekten hak etmiş" dediğimde şasırdi kızlar."Peki senin hakkında ne demiş olabilir ki Onur bu kadar sinirlenmiş?" dedi Kerem.
"Gitti mi senin kaşar güzelin ' demiş." dediğimde Kerem güler gibi oldu. Kaşlarımı çattığımda konuştum. "Komik olan bir şey mi var Kerem?"
"Kusura bakma ama komik geldi" dediğinde aynı ciddiyetle baktım. "Ah geç kaldın. Kusura baktım işte" dediğimde herkes bir ciddiyet taktı suratına.
"Hey gencler sakin olun"
"Gerizekalı arkadaşına söyle istersen dengesizliğini kontrol etsin. Nerede gülüp nerede gülmeyeceğini ben öğretmek zorunda kalmayayım""Kumsal doğru düzgün konuşur musun?" dedi sevgilisini korumak için konuşan Sıla.
"Sevgilini korumak için konuştuğunu biliyorum. Eminim sana boyle biri söyleseydi sevgilin çocuğu çok pis döverdi. O yüzden biraz empati kurmalı" dediğimde birşey demedi."Kumsal sakin ol biraz, Kerem yaptığın ayıptı özür dile" dedi Mete.
"Tamam, özür dilerim Kumsal." dediğinde pek umursamadım. Aras ve Buse kafeterya ya girip bir masaya oturdular. Buse bu tarafa doğru bakıyordu.Adaya baktığımda dalgın görünüyordu. Yemeği yemeye başladım. "Ada neyin var?" dediğimde bana doğru baktı. "Yok birseyim" deyip tebessüm etti. "Gerizekalı mı görünüyorum oradan bakılınca. İlk teneffusten beri kötüsün ne oldu?" dediğimde Gaye'nin Ada'nın koluna dokunduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ VE KÖTÜ
Ficção Adolescente"Bana nasıl bu kadar benziyorsun?" "Ben sana benzemiyorum sen bana benziyorsun. Senden yaklaşık 4 dakika önce doğdum ben " "Bu çok şaşırtıcı bir durum" "İnan bana , bende bunu seni gördüğümden beri kendime söylüyorum" ------- ©Tüm hakları saklıd...