6.Bölüm

1K 35 9
                                    

Uyumus numarası yapayım derken uyumuşum, gıcık Andy'nin gıcık sesiyle uyandım. Pek aç değildim, tost ekmeğinin arasına salamve kasar  koyup sandvic niyetine yedim.Karnım tıka basa dolmuştu, yine kulübe boştur ümidiyle gitmiştim.Pencereden baktım yoktu. Tanrı aşkına bu adam sabahtan beri neredeydi? Neyse benimde işimi kolaylastırıyor hödük. İçeri gireyim neyse. Her renk dosya ve ajandadan bir tane alıp çıktım. Dosyaları evde okuduktan sonra dosyaların sol altta yazan kodlarını laptopumdaki internetten girip daha ayrıntılı okuyacaktım soruşturmaları.Baktıgım soruşturmalarda ifadesi alınmıs herkes serbest bırakılmıs. Ama ifadelerin hic birinde Conor yazmıyordu.Henry Black dosyası ve ajandasını almak için kulübeye gidiyordum bir şeyler bulabilirdim belki, sabah aceleyle okumustum cünkü.Şu diğer dosya ve ajandalarıda bırakacagım.Henry Black sorusturmasını incelerken birer birer karakola gelenlerin aslarını,dogum tarihlerini, ifade ve resimlerini almıslar. Kodu girip internetten bakmanın daha mantıklı olacagını düsündüm. Resimler daha netti ayrıca. Ah,evet! İşte aradıgım isim ; Conor...Conor Brides! Doğum tarihi, fotografı her bir şeyi vardı.

''21 Mayıs 1970 dogumlu Brides ifadesinde 'O benim cok yakın dostumdu. Ona minnet borcluyum.Cok iyi bir adamdı.O gün daha görüsmemistik bile görüsecektik fakat...öldü! Ov, hala inanamıyorum! Onu çok özleyecegim. Aramızda hic kötü bir sey olmadı, diyorum ya cok yakındık. Nur icinde yatsın dostum.' ifadesiyle serbest bırakıldı. Conor Brides'in hic bir sabıkası yok gerekcesiyle bir daha cagırılmadı.'' 

Hiç bir sabıkası yok ha? Kaç cinayet isledigini benden baska bilen yok herhalde, aslında bence kesinlikle yok! Akşam olmuş bu dosyayıda bırakayım, yemegi yedikten sonra yatarım. Çok yoruldum bugün. Off nereden bulduk burayı ki Tanrım?!

Elimde fazla bölüm kalmadı ama olsun. Yazarım sizin icin. Cabuk artsın mümkünse. ☺

The HomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin