7.Bölüm

1.1K 35 15
                                    

Bugün kulübeye gitmeyecektim biraz düşünmek istiyordum. Evde oturup laptopumdan Supernatural'ın tüm sezonlarını bitirmeye çalışacaktım sabahlara kadar.Özgürce yiyip içecektim.Babam ve Britney tatile gidiyorlar. Babamın kendi şrketi oldugu için kafası esince gider, kafası esince gelirdi. Yaklaşık 1 yıl tatil yapacaklarını duyunca şaşırdım.Hep 1-2 ay kadar dururlardı. Neyse. Andy'nin aylıgı yatacaktı fakat onun evde olmasını istemiyordum. İzin verdim babamgil gelene kadar o gelmeyecekti. Babamı öptüm, Britney'e ise hic bir sey demedim. Giderse gitsin, o beni ilgilendirmez.☺ 1 yıl boyunca kafamı dinemek gayet iyi olacaktı. Gün boyunca sadece yemek ve aburcubur almak icin kalktım laptopun başından.Evde bos bir dolap yoktu.Bunlar beni baya bi idare ederdi. Arabam olmadıgı icin sehre 1-2 kez gidebilirdim ancak.Supernatural'ın 4 sezonunu bitirmiştim bugün. Yemek yiyip uyudum. Yarın uyumak yoktu yine. Sabahlamak zorundaydım cünkü kulübeye gidecektim, ne varsa ögrenmeye calısacaktım. Neyse şimdi uyumayayım kulübeye gideyim şimdi yoktur kesin. Kurcalayayım bi. Gittim tam tahmin ettigim gibi yoktu.Gereken dosya ve ajandaları aldım. Yeni bir kaç örnek, incelemelik.Yarın inceleyecektim.Laptoptan baya gözüm yorulmustu. Eve gideyim hemen uyuyacaktım.Baya uyumusum.Öğlen 11 gibi uyumuştum. Gece olmus. Saat 01:24. Yine bir ışık evde kimse olmadıgından daha ürkütücüydü.Bir telefon geldi. Kimdi gece gece? Arayan Andy. Açtım ''Merhaba Ashley, baban yarın eve dönmemi söyledi.Yoksa aylıklarımı yatıramazmıs.Sabah gelirim, haberin olsun.'' dedi. ''Sakın beni kaldırma kahvaltı etmeyecegim sen yersin bir seyler.'' dedim ve kapattım. Derin bir off çektim. Nerden çıktı bu? Babama mesaj attım ''Herşey dedigin gibi merak etme seni seviyorum kralım.''. Mesaj gelmedi uyumus olmalı. Sabah kapının sesini duydum. Andy gelmis olmalı ki hic takmadım. Kısa bir süre sonra uykuya dalmısım. Kalktıgımda saat 12:03'tü. Amma uyumuşum.Telefonuma mesaj gelmis babamdan, ''Ben sana kural koymamıstım ki tatlım. Tek başınasın yalnuzlıgın tadını cıkar. Andy'yide gönderdigine göre istedigin tam olarak bu zaten sanırım. Kendine iyi bak bende seni seviyorum kralicem, prensesim, güzellikler melegim.'' Ne? Yalnızlıgın tadını cıkar mı? Andy'yi gönderdigine göre mi? Kural yok mu? Ne demek şimdi bu?!

Baya uzun süreden sonra geldi. Umarım bekledigim ilgiyi görür. ☺

The HomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin