000000

4.2K 463 255
                                    

______

Yoongi gözlerini açtığında kendini hastanede bulmuştu. Çevresine baktığında yalnız olduğunu görmüştü. Aradan fazla vakit geçmeden içeri doktor girmiş ve gülümseyerek yoongi'nin yanına gitmişti.

Yoongi doktora baktığında kaşlarını çatmıştı. Doktorun kafasının üstünde bulunan rakamlar vardı..

0018432

Bu sayılar neyi ifade ediyordu ?

"Yani bugün taburcu olabilirsiniz yoongi bey.."

Yoongi bir şey demeden kafasını sallamıştı.

***

Yoongi hastaneden çıktığı günden beri tedirgindi. İnsanların kafasının üstünde bulunan rakamlar ve her daim artması onu korkutuyordu. İnsanlar yabancıydı ve Yoongi bunu görebiliyordu.

Otobüse bindiğinde telefonun ucundaki sevgilisine seni seviyorum diyen kızın sayısının artması.. Yanlışlıkla elim çarptı diyerek taciz eden insanlar.. Yoongi delirmek üzereydi.

1 haftadır kendini eve kapatmış ve bu duruma kendini alıştırmaya çalışmıştı. Buna alışmazdı.. Bu delilikti. Konuşmayan bebekler bile şimdiden 100'e yakın bir rakamdaydılar..

Yoongi yattığı yatağından kalkıp kendini banyoya attı. Serin bir duş onu biraz olsun kendine getirmişti.

Banyodan çıkıp çok sevdiği çiçeklerle dolu olan balkonuna yöneldi. Birkaç çiçeğin solmuş olduğunu görünce üzülmüştü. Evinin anahtarını alıp sürekli gittiği çiçekçi teyzenin dükkanına doğru yürüdü.

****

"Yoongi evladım.." beyaz saçlı kadın Yoongi'yi görünce sevinmiş ve sevinçle şakımıştı.

Yoongi ise teyzenin başında gördüğü düşük yalan sayısı ile buruk bir tebessüm verdi.

"Merhaba teyzeciğim.. Şey ben birkaç çiçek alıp gideceğim hemen. Sen kalkma ben alıp gelirim."

Yaşlı kadının bir şeyler demesine izin vermeden arka tarafa doğru yürümüş ve saksıdaki çiçeklerden birkaç tanesine bakarken birini düşürüp etrafı batırmıştı.

"İyi misiniz ?"

Duyduğu endişeli kadife ses ile başını arkaya çevirmişti.

Elinde gül fidanı olan ve kot tulumunun içinde çocuksu duran çocuğa baktı. Gözlerine gelen ışık ile rahatsız olmuş eli ile gözlerini siper ederek çocuğu daha net görmeye çalışmıştı. Gördüğü İlk şey turuncu ve tanrının yarattığı en güzel yüz olmuştu. Daha sonra ise bir sürü sıfır.

000000

Yoongi şok ile ayağa kalktığında çocuğun sıfırlarına bakıyordu.

Bu imkansızdı. Bir bebek bile ilgiye muhtaç kalınca yalandan ağlardı.. Fakat şu an önünde gördüğü şey..

Yoongi büyük adımlar ile turuncu saçlı çocuğun yanına gitti. Çocuk ise ona bakıyordu.

"İyi misiniz efendim ?"

"İsmin ne ?"

Karşındaki çocuk gözlerini kırpıştırarak önündeki heyecanlı adama bakıyordu. Önündeki adamı daha fazla bekletmeden cevap verdi.

"Jimin.."

Ve Yoongi değişmeyen sıfırlara gülümsedi.

****

Konu olarak biraz değişik ve yorum yapın tşk.

True Love -Yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin