-000004-

2.5K 321 36
                                    

Hikayelerimi takipçilerime açıyorum.

________________

Araba yolculuğu sessizdi. İki beden de ne yapacağını bilmiyordu. Derin nefes alışverişler hızlı atan kalpler ikisi için de fazlaydı. Fakat yoongi'nin üstünde hissettiği vicdan azabı daha yüksekti.

Arabayı kenara çekip jimin'e baktı. Jimin de aynı şekilde yoongi'ye bakıyordu.

"Neden durduk yoongi-ah ?"

Yoongi ise başını suç işlemiş bir çocuk gibi eğmiş ve itiraf etmişti.

"Seni yatağa atmak istedim. Seni becermek istedim."

Jimin konuşmuyordu. Sadece dinliyordu. Yoongi kötü biri değildi. Amacını anlamak istiyordu.

"Sırf seni becermek için.. Garip bir yola baş vurdum. Üzgünüm.."

Jimin pek anlamamıştı. "Yani.." dedi sesi biraz kırgındı. "Amacın sadece beni becermek miydi ?" Ağlayacak gibi olmuştu jimin. Yoongi'yi gerçekten kalben sevmişti.

Yoongi başını kaldırıp iki yana salladı.

"H-Hayır.. Yemin ederim öyle değil. Seni seviyorum. Seni kalbimle seviyorum. Ben sadece.. Bir anlık boşluğuma geldi özür dilerim."

Jimin kararsızlıkla Yoongi'ye bakıyordu. Şu an çok farklı hissediyordu. Hayal kırıklığı gibi.

Yoongi, jimin'i bu şekilde görünce çok daha pişman hissetmiş ve emin mak için o soruyu sormuştu.

"Beni seviyor musun ?"

Jimin ne yapmaya çalıştığını anlamıştı. Yoongi emin olmak istiyordu. Sevgisinden..

"Seni hala sevip sevmediğimi kontrol ediyorsun değil mi ?.. Beni eve götür yoongi hyung."

Yoongi İlk defa jimini bu denli kararlı görmüştü. Şaşkınlık ile bakıyordu sevgilisine.

"Sen aslında bana değil ... Sayılarıma aşıktın değil mi ? Normal olsaydın şu an hayatında bile olmazdım."

Yoongi jimin'in bu dediklerine hak vermişti. Eğer normal hayatına devam ediyor olsaydı jimin'le hiçbir zaman böyle bir ilişki içine girmez hatta o yalancı sevgilisi ile evlenmiş olurdu. Jimin onun bu dünyadaki tek gerçeğiydi.

Jimin tek eli ile göz yaşını silip caddede yürüyen insanlara baktı. Yoongi'nin cevap vermemiş olması canını daha da yakmıştı. Bu aşk değildi. Bu sadece yoongi'nin güvenli hissettiği kaçış alanıydı.

Jimin burnunu çekip yoongi'ye baktı. Gözlerini ve burnu kızarmış turuncu saçları ile bütün olmuştu.

'Ağlarken bile güzelsin Jimin-ah..'

Jimin kaşlarını çatıp kapıyı açmıştı.

"Biliyor musun Yoongi ?.." demişti cesaret topluyormuş gibi arabanın kapısını iyice açmıştı. "Senden nefret ediyorum." Ve kapıyı sertçe kapatıp gitmişti.

'000003'

'000004'

Yoongi ise kafasını arkaya atıp az önce olanlara gülüyordu. Az önce İlk kavgalarını yapmışlardı. Ve Yoongi Son duyduğu cümlenin aksine oldukça mutluydu.

"Seni ve seni sen yapan sayılarını seviyorum jimin-ah.."

_______________

True Love -Yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin