💕
Yorum severim..
_______________________
Jimin çalıştığı çiçekciye utana sıkıla gittiğinde yüzünün kıpkırmızı olduğuna emindi.
Çalıştığı yerin sahibi olan Jae teyze onları dün öpüşürken görmüş ve yoongi gittiği zaman jimin'i soru yağmuruna tutmuştu. Zavallı jimin yalan söylemek zorunda kalmıştı. Yaşlı teyzenin gözleri pek iyi görmediği için şanslıydı fakat yalan söylediği için mutsuzdu.
Kadın dün 2 defa öpüştüklerini sormuştu fakat jimin ikisinde de 'hayır' cevabını vermişti.
Yaşlı kadın ise bulanık görüntülere değil jimin'e inanmıştı.
Jimin çiçekleri sulayarak arka tarafa gittiğinde aklına gelen şeyler yüzünden gülmüştü. Ardından elini dudaklarına götürüp gözlerini kapatmıştı. Dün burda.. Yoongi onu dakikalarca öpmüştü. Jimin dudaklarının üstünde bulunan elinde hissettiği öpücük ile hızla gözlerini açmıştı. Karşında gördüğü yoongi ile şaşırmıştı.
Fakat yoongi jimin'in başının üstüne bakıyordu.
"Jiminne.." dedi. Nasıl soracağını bilmiyordu. "Neden.." dedi gördüğü sayıya bakarak. "Neden yalan söyledin.." jimine baktığında jimin'in gözlerinin sulandığını fark etti.
3 yüksek bir rakam değildi ama neden böyle bir şey yaptığını merak ediyordu. Jimin ise tombul elleri ile göz yaşlarını siliyordu. Yoongi bu görüntüye daha fazla dayanamamış ve jimin'e sarılmıştı.
"Ben yemin ederim sırf sen kötü duruma düşme diye yalan söyledim.." dedi. Tek amacı buydu. Yoongi onun sevgilisiydi Evet ama dün Jae teyze onları o şekilde görünce Yoongi bir şey demeden gitmişti. Jimin ise yoongi'nin o şekilde yakalnmaktan kaçtığını düşünmüştü.
Fakat düşündüğü gibi değildi. Yoongi sadece panik yapmıştı ve en azından tanımadığı yaşlı teyzeye en iyi açıklamayı yapacak kişi olarak jimin'i seçmişti. Konuşmaları için de gitmişti.
"Sadece ... Jae teyze 'öpüşüyor muydunuz?' Diye sordu. Bende Hayır dedim.. Aradan biraz daha zaman geçince tekrar sordu bende tekrar ' hayır ' dedim."
Yoongi jimin'in bu hallerine gülmüştü. Turuncu saçları okşayarak boynundaki jimin'in yüzünü havaya kaldırmış ve öpmüştü. Dudaklar ayrıldığında yoongi jimin'in alnına öpücük kondurmuştu.
"Neden inkar ettin güzelim ? Benden utanıyor musun yoksa ?"
Jimin başını olumsuz anlamda salladı. Böyle düşünmesi onu üzmüştü. Yanlış anlaşılıyordu.
"Sadece o şekilde gidince öyle bir durumda yakaladığın için kendini kötü hissettiğini düşündüm."
Yoongi jimin'in yanağını tekrar öperek güldü.
"Senin yanındayken asla kötü olamam." Dedi jimin'in gözlerinin içine bakarak.
Jimin ise duydukları karşında başını yeniden yoongi'in boynuna gömmüştü. Yoongi'nin kokusu ona Memleketini hatırlatmıştı. Gülmeden edememişti.
"Jiminne.." dedi yoongi jimin'in belini okşayarak. "Sana söylemem gereken şeyler var.." dedi sıkıntı ile nefes vererek.
Jimin başını kaldırmadan mırıldandı. Şu an o kadar huzurlu hissediyordu ki..
"Nedir?" Dedi en zayıf ses tonuyla.
Yoongi ise bu sefer jimin'in boynunu okşuyordu.
"Ben insanların yalan söylediğini görebiliyorum." Dedi tek nefesle. Cevap gelmeyince konuşmaya devam etti.
"Insanların başının üstünde söyledikleri yalan miktarını görüyorum. Ve ne zaman yalan söyleseler bu sayıları artıyor.." jimin'e sıkıca sarılmıştı yoongi. "Ama sen.." dedi sesindeki mutluluk tınısı ile "sen tertemizdin Jimin-ah.. Binlerce yalan söyleyen insanlar var ama sen.." dedi ve jimin'in kızaran kulağını öptü.
"Bana inanmıyor olabilirsin.. Hatta deli olduğumu düşünebilirsin.. Seni yargılamam ...- Ben olsam bende inanmazdım.." dedi alayla.
Böyle bir şeye kimse kolay kolay inanmazdı. Dedikleri deli saçması şeylerdi. Fakat yoongi yeniden jimin'e aşık olmuştu.
"Inanıyorum.."
Ve sayıları aynıydı..
"Kötü hissediyor olmalısın.." dedi jimin boğuk bir sesle.
"Senin yanında değil." Dedi yoongi jimin'i sarmaya devam ederken.
______*
Yoongi Jimin ile biraz vakit geçirdikten sonra iş yerine gitmişti. Artık aksatmazdı. Büyük şirkete girdiğinde bugün rakip şirket ile olacak toplantı geldi aklına. Etrafındaki iğrenç sayılar ve artışlar ise cabasıydı. Istemeyerek de olsa toplantı salonuna girdi. Gözlerini insanların üstünde gezdirirken ummadık bir şey ile karşılaştı.
'?'
Tanımadığı adam ile göz göze geldiğinde adamın ona güldüğünü gördü.
Soru işareti de ne demekti!
__________
Yorum severim 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Love -Yoonmin-
FanfictionYoongi geçirdiği bir kaza sonucu insanların başının üstünde sayılar görmeye başlar. Zaman geçtikçe bu sayıların insanların yalanları olduğunu öğrenir. Çevresine güveni kalmayan yoongi karşısına çıkan jimin ile derin bir nefes alır.