'?'

2.9K 336 140
                                    

Yorum severim 💕🐙

________________

Yoongi bütün toplantı boyunca soru işareti olan adama bakmıştı. Hiç böyle bir şey görmemişti. Adının Namjoon olduğunu öğrendiği adam ise yoongi'ye bakıyordu.

Sonunda toplantı bitmişti. Yoongi sonunda Namjoon ile tek kaldığında konuşmaya başalmıştı.

"Kimsin sen.. ?"

Namjoon önündeki kağıtları toplarken alayla gülmüştü.

"Kendimi tanıttığımı sanıyordum Bay Min.."

Dalga geçtiği belliydi. Namjoon Yoongi'nin neden bahsettiğini çok iyi biliyordu.

"Neden bahsettiğimi biliyor olmasın.. Bana bakışlarını gördüm.."

Namjoon İki gözünü de Yoongi'ye dikmiş ve sonunda düzgünce konuşmaya karar vermişti.

"Ben söylersem sende söyleyecek misin ?"

Yoongi anlamıştı. Kaşlarını çatıp sandalyeden kalmıştı.

"Neden bahsediyorsun ?"

Namjoon elindeki kalemle oynamaya başlamıştı.

"Bende soru işareti görüyorsun değil mi ? Bende sende aynısını görüyorum.. Bana özelliğini söyle."

Yoongi parmağını havaya kaldırmış ve yüzünü buruşturmuştu.

"B-bir dakika.. Ne yani ? Sende mi insanların söyledikleri yalan sayısını görebiliyorsun!"

Yoongi anlamıyordu. Bunun kaza sonucu Tanrı'nın ona verdiği kötü bir yetenek olarak görüyordu.

Namjoon gülmüştü. Önündeki şaşkın yoongi onu güldürüyordu.

"İlk defa böyle bir şey ile karşılaşıyor olmalısın.."

Yoongi yumruklarını sıkmıştı. Bu adam açıklama yapmak yerine sürekli konuşmayı uzatıyordu.

"Evet! Neler olduğunu açıkla artık!"

Namjoon sıkıntı ile iç çekmişti.

"Sakin ol adamım.. Anlatacağım.. öncelikle otur.."

Yoongi'nin oturduğunu görünce anlatmak için rahat ama ciddi bir pozisyon almıştı.

"Bunu nasıl anlatmam gerektiğini bilmiyorum ama bizim gibi insanların açıklarını gören insanlar bu yeteneğe sahip kişilerin ne bok olduğunu anlayamaz. Yani soru işareti görürüz. Sen galiba insanların söylediği yalanları görüyorsun.. Bu gerçekten havalı." Namjoon başını sallayan yoongi'ye kısa bir bakış alıp devam etmişti. "Bende insanların neler hissettiğinde dair şeyler görüyorum.. Sayıdan çok renk." Yoongi gözlerini kısmış ve anlamadığını belirtir bir yüz ile namjoon'a bakıyordu. Namjoon öksürerek eli ile havaya şekiller çizerek anlatmaya devam etti. "Mesela gördüğüm şey beyaz bir renk ise o insan senin hakkında hiçbirşey bilmiyor ve hissetmiyor demektir. Siyah ise nefret. Kırmızı aşık. Mor cinsel istek. Mavi arkadaşlık. Pembe ise sevgi. Ama seninki baya fiyakalıymış.." dedi namjoon gülerek.

Yoongi gözlerini kısarak namjoon'un soru işaretine baktı.

"Sen.." dedi anlamaya çalışır bir ifade ile. "Ne zaman böyle şeyler görmeye başladın." Diyerek namjoon'un gözlerine baktı.

Namjoon ise omuz silkip rahatça cevaplamıştı.

"Intihar edip başarısız olduğum zaman. Her neyse senin muhabbetin çok hoş ama gitmeliyim. Seokjin geç kaldığım zaman beni dövüyor.." dedikten sonra sandalyeden kalmış ve yoongi'nin omuzunu patpatlayarak toplantı salonundan çıkmıştı.

True Love -Yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin