Yorum yapsanıza stoplazmikretikulumlar. :)
_________"Jimin ?.." Yoongi'nin sesi derinden ve düşünceli gelmişti. Jimin bunu hemen fark etmişti.
"Efendim Yoongi-Ah ?" Jimin Yoongi'nin sarı saçlarını okşarken mırıldanmıştı. Çimlerin üzerine uzanmış zayıf bedeni jimini biraz üzmüştü. Yağış mevsimi olduğundan soğuk kapabilirdi. Daha kötüsü bu kadar zayıf olması jimini endişelendiriyordu. Bu yüzden her buluşmadan önce Yoongi'ye özel hazırladığı bol vitaminli yemekleri götürüyor ve yoongi'ye hepsini bitirmesi için tembih ediyordu.
"Beni seviyorsun değil mi ?"
Işte jimin'i hafiften yaralayan şeylerden biri de buydu. Neredeyse 1 haftadır Yoongi bu soruyu soruyordu.
"Yoongi.. Bir sorun mu var ? Sana sevgimi hissettirmiyor muyum ? Eğer öyleyse üzgünüm. Seni sevdiğime bütün kalbine inan. Bu soruyu sorman beni derinden yaralıyor.."
Yoongi aniden başını yatırdığı jimin'in bedeninden kaldırmış ve kalbini tekletecek güzelliğe bakmıştı.
"Özür dilerim jimin.. Ben sadece hergün beni sevdiğini duymak istiyorum.." dedi. Sesinde hafif endişe vardı. Yoongi ellerini nemli çimlerde dolaştırıp parmak uçlarına değen ilk sarı çiçeği koparıp elinde çevirmişti. Ardından sanki o çiçekten dayanak alıyormuşcasına çiçeği anlına götürüp dayamıştı. "Benden gideceksin diye çok korkuyorum galiba. Ilişkimiz çok hızlı gelişti. Bazen seni alıkoyduğumu düşünüyorum." Yoongi gözlerini açıp destek olduğu çiçeği çimlerin üstüne geri koymuştu.
Jimin ise Yoongi'nin bu hareketi üzerine çimlerin üstüne duran çiçeği alıp yoongi'nin eline geri koymuştu.
"Eğer bir şeyi isteyip onu olduğu yaşantının dışından çıkartıp yerinden alıkoyduysan. Onu tekrar olması gereken yaşantısı içine sokman imkansızdır. Mesela bu çiçek. Artık sensiz yaşayamaz. Çünkü onu kopardın. Topraktan ayırdın. Yaşatsından. Ondan destek alın. Fakat sonra geri koydun. O kendi başına tutunamaz. Ama eğer sen onu bırakmayıp yeni bir yaşam -toprak- Sunsaydın zorda olsa tutunurdu. Sonra onun dünyası sen olurdun. Şimdi ben sana diyorum Min Yoongi. Eğer beni bu çiçeği bıraktığın gibi bırakırsan yaşayamam. Çünkü artık benim hayatta kalmamı, gülmemi ve mutlu olmamı sağlayan tek şey sensin. Senin bana olan sevgin. Lütfen beni bırakma. Seni seviyorum ve bunu sana söylemekten asla çekinmeyeceğim."
Yoongi bir kez daha aşık olmuştu Jimin'e. Sevgilisin'in elindeki sahipsiz çiçeği alıp gömleğinin cebine koydu.
"Sana söz veriyorum bu çiçeğin solmasına izin vermeyeceğim."
Ardından jimin gülmüştü. Yoongi ise hayranlıkla izlemişti sevgisini. Jimin üstünde olan bakışları fark etmiş olacaktı ki gülümsemden dolayı kısılan gözlerinin tek odak noktası Yoongi olmuştu.
'Öp beni Jimin.. Bir kez sen öp beni.'
Yoongi yoğun duygular ile bakıyordu. Bekliyordu. Jiminden gelecek en ufak bir teması bile beklemeye başlamıştı. Jimin ise Yoongi'nin şefkat ve beklenti ile bakan gözlerinde kaybolmuştu.
Jimin Yoongi'in hafifçe kapanan göz kapakları ve başının hafifçe önde olmasından anlamıştı yapması gerektiğini. Içini gıdıklayan hisle jiminde kapatmıştı gözlerini ve bedenini ilerletmişti yavaşça öne doğru. Ilık esen rüzgar tenine işlerken jimin ilk elleri ile çimlerin üstünde duran elleri tutmuştu. Ardından ikisini de titretecek öpücüğü kondurmuştu ince dudaklara.
O gün jimin ilk defa Yoongi'yi öpmüştü. Ardından devamını getirmişti istekle.
*********
Bunların aşkına bayılıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Love -Yoonmin-
FanfictionYoongi geçirdiği bir kaza sonucu insanların başının üstünde sayılar görmeye başlar. Zaman geçtikçe bu sayıların insanların yalanları olduğunu öğrenir. Çevresine güveni kalmayan yoongi karşısına çıkan jimin ile derin bir nefes alır.