13.BÖLÜMÜN SONUNDA NE OLMUŞTU?
11.Bölümün sonunda Ay Yıldızlı Adam , Ünsal'ın gözleri önünde kendini çatıdan aşağı atmıştı.
14.BÖLÜM
Ünsal : Lan adam aşağı atladı
Levent ( Ünsal'ın yardımcısı ) : Eyvah , kesin öldü
Ünsal : Salak salak konuşmada gidip bakalım
Çatının sonuna kadar gelip aşağı bakarlar.
Levent : Eyvahh yaa bu kadar yüksekten atlayan bir insan %100 ölmüş demektir.
Ünsal : Levent , acil buraya gelmen lazım
Levent : Amirim bana ceset falan gosterecekseniz...
Ünsal : Hayır lan hayır, kandırmış bizi serefsiz
Sola doğru Unsalin yanına geldi Levent ve aşağı baktıklarında üstü açık bir balkon vardı. Büyük ihtimal Ay Yıldızlı Adam balkona atlayıp eve girmişti.
Ünsal : Koş Levent koş kaçırmayalım şunu
Ikisi birlikte hızla koşmaya başlarlar. Evin içine girdiklerine kimse yoktu Ay Yıldızlı Adam da çoktan binayı terk etmişti bile çevreyi iyice aradıktan sonra peşini bırakırlar. Ay Yıldızlı Adam ( Murat ) Unsal'dan kurtulmanın sevincini yaşıyordu. Sıra geldi Şevket'e , Murattan gizli ceviriyordu , para sıkıntısı çekiyordu ve bunu Murata soyleyemiyordu. Soluğu tefecinin yanında aldı hemen Şevket. Tefeciden para isteyip , bir dükkan açıp, çok para kazanıp tefeciye borcunu fazlasıyla ödeyecekti. Tam 200.000TL borç aldı ve bir börekçi dükkanı açtı. Dükkan haberini Murata en son söyledi ve konuşma aynen şöyle geçti.
Şevket : Kardeşim ben artık kumarı bıraktım bildiğin gibi bundan sonra helalinden para kazanıyorum
Murat : Allah Allah , Şevket ve helal para hiç yan yana getiremedim şimdi
Şevket : Ha ha ha çok komik
Murat : Söyle söyle yine naptin
Şevket : Börekçi dükkanı açtım artık oradan geçinicem
Murat : Inşallah bu işi de batirmazsin bidakka bidakka sen bu kadar parayı nerden buldun
Şevket : Uzun zamandır bu iş için para biriktiriyorum ben
Şevket Murati dükkana götürdü, mekânı tanıttı oradan da tekrar eve döndüler. Ertesi sabah Şevket yeni açtığı dükkanına gitti. Müşteriler gelmeye başlamıştı. Müşterilere boreklerin nasıl olduğunu sordu ve olumlu yanıt aldı. Akşam olduğunda dükkana tefeciler geldi.
- Vay Şevket efendi işler nasıl gidiyo
Şevket : Iyi gidiyo abi sizin sayenizde
- Iyi gidiyosa bayağı para kazanmışsindir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY YILDIZLI ADAM
Action15 Temmuz darbe gecesinde kardesini kaybeden MURAT ALTIN, kardeşinin intikamini almaya and icmistir, ve kendine bir kostüm bulup bu karakterine de " AY YILDIZLI ADAM " ismini vermistir.AY YILDIZLI ADAM kardesinin intikamını aldiktan sonraki yeni h...