27.BÖLÜM

51 4 0
                                    

27.BÖLÜM

Maskenin altından çıkan kişi Ali Altın yani Muratın kardesiydi. Neredeyse Ay Yıldızlı Adam kadar kahramanca insanlara yardım eden Akıncı Ali Altındı. Ali Altın Akıncı kostümlerini çıkarıp eve gitti. Eve gittiğinde Murat sinirli bir şekilde gezinip duruyordu.

Ali : Noldu Murat

Murat : Şerefsiz Akıncıyı yine elimizden kaçırdık

Ali : Bişey olmaz sonra yakalarsınız

Murat : Kolaysa sen yakalasana

Şevket odasından çıkarak;

- Off be ne bağırıyorsunuz gece gece hadi yatın

Ertesi Gün ...

Murat karakola gidip ekiple beraber bir plan kurdu. Akıncıyı yakalamak için iyi bir plandı bu. Hemen planı uygulamak için harekete geçtiler. Plan şuydu;

Şevket, Lezize Teyze kılığına girecekti ve sivil polisler herkese kendini yaşlı bir teyzeyi esir alan mafya rolünü oynayacaklardı. Sonra da " Eğer Akıncı buraya gelmezse teyze ölür " diye bağıracaklardı. Murat ve diğer polislerde sanki onları yakalamaya çalışıyor gibi davranacaklar.

Akşam saat 23.30 da plan uygulanmaya başlandı.

Sivil polisler ile Şevket binanın çatısına çıktı.

Sivil polis : Dağılın lan burdan yoksa teyze ölür.

Murat aşağıdan bağırır;

- Bırakın lan teyzeyi

Sivil polis : O Akıncı bize yaptıklarının hesabını verecek yoksa teyzenin kafasına sıkıp aşağı atarız.

Şevket ( Lezize Teyze ) : Yanlız polis kardeş şu Akıncıyı bir an önce yakalayın yoksa birazdan ikimizde aşağı uçacağız

Sivil polis sessizce ;

- Merak etme sen ben seni sıkıca tutuyorum. Dedi

Aradan 20 dakika geçtikten sonra Akıncı yani Ali Altın gelir ve gizlice binanın tepesine çıkar. Polisler çatıya çıkma yerini bilerekten boş bırakmışlardı. Akıncı çatıya çıktı ve Lezize Teyzeyi yani Şevketi geri geçti ve sivil polise bir kafa çaktı. Sonra da Lezize Teyzeyi alıp aşağı iniyordu ki önüne Murat çıktı.

Murat : Haha oltaya takıldın Akıncı eller havaya

Akıncı birden Muratı itti ve yanından doğru koşmaya başladı. Murat polislere çaktırmadan arabadan Ay Yıldızlı Adam kostümlerini giydi ve Akıncının olduğu tarafa gitti. Akıncının kaçtığı sokak sessiz sakin kimsenin olmadığı bir yerdi.

Ay Yıldızlı Adam ( Murat ) : Nerdesin Akıncı seninle geçen seferden kalma bir hesabımız vardı.

Akıncı çalılıkların arasından çıkarak;

- Evet o hesabı kapatma vakti geldi.

Dedi ve Ay Yıldızlı Adam tekme attı. Ay Yıldızlı Adam 3 kere hızlıca yumruk attı. Akıncı iyice sersemleyince de Akıncıya bir tekme attı ve yere yığdı.

Ay Yıldızlı Adam ( Murat ) : Noldu Akıncı kahramanlığın bana sökmüyor mu yoksa

Akıncı ( Ali ) : Yerinde olsam bu kadar ön yargılı olmazdım

Dedi ve ayağa kalktı. Ay Yıldızlı Adam a bir tekme de o attı ve peşinden de kafa çakıp Ay Yıldızlı Adamla boğuşmaya başladılar. Birbirlerini boğmaya çalışırlarken arada yumruk atıyorlar ve birbirlerini küçük düşürücü sözler söylüyorlardı. Sonunda ikiside yoruldu ve bir köşeye yuvarlanıp dinlenmeye başladılar.

AY YILDIZLI ADAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin