4.

12 6 10
                                    

OVAJ DEO SAM IMALA SPREMLJEN I ONDA, POSTO SAM DEBIL MALOUMNI, SAM MORALA DA PISEM IZ POCETKA TAKO DA NE ZAMERITE AKO JE KRINDŽ MNOGO. Inače, valjda nisam ništa zaboravila...

Došli smo u sobu i svako je pričao svoju priču. Meni su dopustili da zadnja pričam. Nisam svaku priču najbolje shvatila, ali svaka je bila savršena na neki nesavršen način. Svako je imao pregršt nekih situacija, objašnjenja a jedina ja nisam imala objašnjenje, ni dobar razlog, a kamoli nešto zanimljivo zbog čega sam završila ovde gde jesam.

Nekako sam shvatala da je svako imao neku svoju priču koja je bila strašna ili manje strašna od moje. Ali svi smo bili tu. Lelujali smo se okolo bez igde ikoga.

Billy je upao u nevolju zbog Lilly. Ona se svađala sa nastavnicom a nastavnica je optužila i Billyja i Lilly. Naravno, niko ne bi završio u popravnom zbog jedne svađe, ali takođe je rekla da su je tukli a sebi je nacrtala modrice.
U tom trenutku kada se sve dešavalo, njihovi roditelji kojima je uvek bio preči posao, su se našli postiđeni. Nikada nisu bili tu za njih dvoje, njih su uvek dadilje, koje bi oni uvek oterali, čuvale. Roditelji, tačnije Lincoln i Diana Crown,  su izbegavali da budu sa njima, te su išli na navodno poslovna putovanja. Onda kada bi bili kući, opet bi bili zaoukpljeni poslom. Mislili su da je dovoljno to što im kupuju sve požele. Billy i Lilly nikada nisu dobili onu pravu roditeljsku ljubav.
Kada se taj incident desio, Dianu je bilo strašno sramota, a Lincoln, uvek predan svojoj ženi, je pristao da odvede svoju rođenu decu u popravni dom.

Michael je sledeći pričao. Njegova priča mi je bila, na neki način, najviše potresna.
On je jedno od šestoro dece u svojoj porodici. Njegovi roditelji su držali svoj restoran, ali prinosi od tog restorana nikada nisu bili dovoljni za sve potrebe osmočlane porodice.
On je najstarije dete, a ima 5 sestara. Sada, dok on, sa svojih 16 godina visi ovde, njegove sestre imaju po 14, 13, 10, 7 i 4 godina. Kao najstarije dete, već je sa 12 godina počeo da radi. Prvo je radio kod roditelja u restoranu, a sa 14 godina zaposlio se na pumpi. Išao bi da radi svakog dana, sem nedelje i srede, na pumpu i radio. Njegovi tzv. drugari su ga ismevali zbog toga, prozivali ga kako je mlakonja i kako ništa ne sme. I on je napustio posao. Kasnije, kada je imao 15 godina zaposlio se kao asistent jednom automehaničaru i taj posao je radio sve do pre 3 meseca kada je ponovo dobijao prozivke. Onda mu je dojadilo i ukrao je novac iz te iste prodavnice i potrošio ga na neke sitnice za svoju porodicu. Nije im priznao da je ukrao, ali gazda je brzo saznao. Prijavio ga je policiji, a policija ga je strpala ovde.

Tracyni roditelji su bili kriminalci koji nisu voleli to što je ona dobro dete. Uvek je imala sve, ali oni su uvek želeli da ona bude kriminalac i nastavi porodičnu tradiciju. Ona je odbijala svaki put, ali oni nisu odustajali. Da bi je 'kaznili' za njeno dobro ponasanje su napravili sajt sa Tracynom e-mail adresom i tamo 'prodavali stvari'. Sav novac jadnih ljudi stizao je na Tracyn račun, a niko od tih ljudi nije dobijao ono što je naručio. Tracy je za to saznala tek kada je policija došla i privela je.

Davon mi je bio najmisteriozniji a njegova priča je bila još misterioznija. Njegova majka je ubila njegovog oca dok je Davonu bilo 5 godina i taj slučaj je ostao nerešen 10 godina. Za tih 10 godina, Davon je živeo sa majkom. Jedno veče, dok je imao 15, čuo je njegovu majku kako priča na telefon. Govorila je neke nepovezane stvari, a on je iskoristio priliku dok ona ode do toaleta da pregleda njene dnevnike. Tu je tačno bilo opisano kako je ubila oca i zašto. On je to prijavio policiji koja je htela da ga pošalje u sirotište, s' obzirom da nijr punoletan, ali je on ukrao ujakov motor i jurila ga je policija oko 10 dana dok ga, pre oko godinu dana, nisu uhvatili.

I priznajem, ove priče su bile veoma potresne i njima dok su pričali, a i meni dok sam slušala. Kroz nekih par detalja, shvatila sam da su Lilly i Michael par jer su se držali za ruke i "mazili" non-stop. Veoma su bili slatki i uspevali su da mi nabace osmeh na lice i pored ovih tužnih priča.

Kada je Davon završio, svi su ćutali i gledali me. Tracy mi je spustila ruku na rame rekavši "Tvoj red"

A sad, klasika. Kako vam se čini? Čija priča vam je najtužnija a čija najbrutalnija? Neki komentar? Primećuje li se velika razlika između ovog i prošlog dela, s' obzirom da sam naknadno pisala?

ZaboravljeniDonde viven las historias. Descúbrelo ahora