Prolog

285 34 23
                                    

Świat ogarnęła epidemia, kraj pragnący pokoju na kuli ziemskiej doprowadził do niemal całkowitego jej upadku. Broń, która miała być zabezpieczeniem i odstraszyć ewentualnych wrogów, stała się kluczem do drzwi pod nazwą „koniec”.

Głęboko pod miastem, będącym kiedyś miejscem porażki lub sukcesu, rozciągało się tajne laboratorium należące do rządu. Broń genetyczna miała powodować natychmiastowy zgon nieprzyjaciela.

W roku dwa tysiące dziewięćdziesiątym trzecim rozpętała się III wojna światowa, cała Europa i pozostałe kraje walczyły. Była to rzeź na ogromną skalę, wszechświat chyba nigdy wcześniej nie widział niczego podobnego. Prezydent rządzący wtedy Stanami Zjednoczonymi miał dość. Chciał zakończyć walkę, gdy Rosja wysłała swoją flotę i siły powietrzne przeciw USA, rozprzestrzenił gaz biologiczny. Uprzednio każdy obywatel wschodniej części kraju miał poddać się obowiązkowemu szczepieniu przeciw „zakażeniu”.

Żołnierze padali jak muchy, statki rozbijały się o skały i tonęły, bo kapitanowie nie byli już w stanie nimi sterować. Szczepionka, mająca chronić przed śmiercią nie zadziałała. Rosjanie zginęli, a całe wschodnie wybrzeże razem z nimi. Oficjalnie Stany ogłosiły pokój.

Jednak siedemdziesiąt dwie godziny po zakończeniu III wojny światowej, zaczęło dziać się coś niedobrego. Ludzie, którzy zaszczepili się przeciw broni biologicznej, zaczęli powstawać z martwych, lecz nie byli tacy jak wcześniej... Byli żywymi trupami pragnącymi ludzkiego mięsa.

Substancja, która miała chronić przed gazem, stworzyła z nim mieszankę wybuchową.

Umarli zakażali innych przez ugryzienie, mijały dni, tygodnie, a ich było coraz więcej – więcej niż ludzi. Brakowało wszystkiego, ciepłej wody, pożywienia, towarzystwa i bezpiecznych miejsc.

Rząd pracował nad antidotum, skąd to wiem? Pracowałam tam.

Nazywam się Łucja Chmielewska, jest rok dwa tysiące dziewięćdziesiąty siódmy, a ja aktualnie mam dwadzieścia dwa lata. Przyjechałam do USA z nadzieją na lepszą przyszłość, a jedyne co zastałam, to totalne dno i wodorosty.

Closer to the edge || ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz