14. Fejezet

574 39 0
                                    

Már vagy 10 perce Isabella apjára várunk, az irodájában, mikor végre megérkezik Jonathan (Isabella apja). Arca meghökkent, és kíváncsi!

-Sziasztok!-köszön.

-Mi közöd van a lányomhoz!-mondja és közben feláll, szívverése egyre gyorsabb volt.

-Hello!-köszöntem vissza legalább én, ha anya nem is.

-Ezt hogy érted?-kérdezte mivel még nem értette mit akarhat az anyám..

-Jonathan elmondtad neki az igazságot Conradról és rólam! Mi közöd van hozzánk? Hogy mondhattad el neki az engedélyem nélkül?-kérdezte anyám haraggal a hangjában.

-Mivel már elég idős, és te nem mondtad el neki én megtettem. Te is elmondhattad volna, valakinek még te is elmondhatod!-nézett rá szúró tekintettel, de anyám állta a sarat

-Conrad megkeresett, !-mondta anya, szívverése lassabb lett. 

-Conrad! Gondolhattam volna! Vissza tolta ide a képét, azok után, hogy elhagyta a húgomat és kisfiát, rólatok nem is beszélve! Ha megint megkeresne üzenem neki, hogy keressen meg!

-Átadom! Most menjünk Danielle, nem jöhetsz ide többet!

-De jönni fogok a bátyámhoz és a barátnőmhöz! Rakathatsz rácsot az ablakomra, és úgy is megszököm!-szögeztem le az anyámnak.

-Rendben!-mondta és egy szó nélkül elindult.

-Beszélhetnék magával?-kérdeztem

-Tudod megbeszéltük, hogy csak Jonathan!-bólintottam-Igen beszélhetünk!-mondta, anya minket nézett várta, hogy beszéljünk.

-Anya négy szem közt szeretnénk beszélni!-néztem rá szúrós tekintettel.

-Miről akartok beszélni?-kérdezte összeráncolt szemöldökkel.

-Apáról!-vágtam rá, mivel már számítottam a kérdésre.Bólintott, majd a kijárat felé indult.

-Tegnap az erdőben voltam és akkor lepett meg, nem bántott engem, de nem is nagyon akart. Calumnak akar fájdalmat okozni, és tőlem is akar valamit.-mondtam halkan.

-Ha nem bírok el vele egyedül, hívok segítséget.Ha apád feltűnik, szóljak?-kérdése meglepett.

-Nem kell, csak ölje meg! Nem érdekel hogyan, vagy mikor csak tegye meg. Az az ember csak rosszat hozott rám.

-Vigyázz magadra és édesanyádra!-mondta búcsúzóul!

-Maga is Jonathan! Üdvözlöm Iant!-mondtam közben elindultam kifelé.

-Tegezz csak!- szólt utánam.

Anya hazavezetett és minden ment a normális kerékvágásban, nem beszéltünk Conradról, azt a beszélgetést elnapoltuk. Apával nem beszélgetnek annyit, érezhető a feszültség. Lassan telnek múlnak a napok, otthon unatkozom, anyámék dolgoznak.

Július 17. Vasárnap

Holnap megyek Christinával a városi alphához. Félek mi lesz ha nem engedi, hogy bejárjak a városba. Kitaláltam mit csinálok! Teljes telefonos zenefrissítés. Felteszem a telefonom töltőre. Bekapcsolom a laptopomat, megkeresem a youtubot. Azonnal ki is adja, hogy Justin Biebernek új száma van. Nem is értem miért, nem szoktam Justin Biebert hallgatni. Már megint hozzányúlt a laptopomhoz a nővérem. Felkászálódom az ágyról és a szobája felé veszem az irányt, az ajtó nyitva nincs bent senki. Egy poros cetli van az asztalon.

Kedves Hugi!

 Biztos voltam benne, hogy elfelejted, hogy gólyatáborban vagyok.                                                              Igen ilyen későn vetted észre, hogy nem idegesítelek, talán                                                                               hiányzom??.....Csak viccelek! Na légy jó ! Augusztusban érkezem!

U.i.: Köszi a laptopot!!

                                                                                                                   Melody


-Tipikus!-morogtam magam elé. Majd ráébredtem, van egy fél hónapom a nővérem nélkül! Ideje élvezni az életet. Lementem a konyhába, kerestem fagyit, majd visszamentem a szobámba. Egész délután zenéket hallgattam és töltögettem le, végre egy kicsit normálisnak érezhettem magam. A szüleim későn értek haza, és rám sem hederítettek, veszekedtek és ordítottak egymással. Inkább fölmentem az emeletre és lezuhanyoztam, utána pedig megnéztem az Avatar -című filmet.  A film végére már aludtam.

Július 18. Hétfő

Reggel korán keltem, már ha hat óra korán van! Most előbbre mentem Christinához, mivel megyünk az alphához. Nem okozott fejfájást, hogy miben menjek. Felvettem az első kezembe akadó farmert és egy pólót. Megkerestem a karórámat, és a telefonomat. Lementem reggelizni, erre ki  vár a nappaliban?

-Szia Isabella! Hát te mit keresel itt?-meglepett, elég rendesen.

-Apám beszélni akar veled! Meg Ian is! Meg úgy az összes vadász!-mondta, hangja komoly volt.

-Rendben délután!-mondtam és nekiálltam reggelit csinálni.

-Most akarnak beszélni!-mondta kis nyomatékkal a hangjában.

-Most nem lehet, Christinával megyek a városba!-közöltem vele hidegen.

-Az ráér!-mondta még nagyobb nyomatékkal a hangjában-Mit akarsz venni a városban?

-A város területére nem léphetek be, a városi alpha engedélye nélkül! Hozzá megyünk engedélyért!

-Így már más! Akkor amint hazaértél várunk!-mondta és mint ahogy jött el is tűnt.

A reggelim egy tál müzli volt tejjel. Nem siettem, hiszen ráértem. Most ,hogy kopogtak az ajtón azt hiszem már készen állok találkozni a város alphájával. Viszont amikor kinyitom az ajtót minden önbizalmam elszáll. Főleg, hogy az autóban nem csak Christina ül, Tyler a hátsó ülésről figyel, végig mér és lassan találkozik a tekintetünk. Ekkor kiszáll, határozott léptekkel halad felém, el akarok szaladni bezárni magam mögött az ajtót, de a lábam nem visz sehova. Fellép a teraszra, mélyen a szemembe néz. Könnyek égetik a szemem, de ő nem mond semmit, már állunk így egy ideje mikor megcsókol, eleinte eszemben sincs viszonozni, de annyira jó. Végül csókban forrtunk össze. A csók után mélyen a szemembe nézett, azt vártam, hogy nem mond semmit, de nem így történt..........

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tudom már nagyon nagyon régóta nem raktam fel részt, de nézzétek el! Rövid lett, és nem lett a legjobb, de itt van! Mivel szerintem észre vettétek, hogy nem vagyok valami jó címadásban, ezért azt kérem, hogy kommentben segítsetek címet választani. A legjobb címet fogom mindig majd a fejezetnek adni! Köszi a türelmet! Örülök, hogy valaki olvassa!

Farkas szellemWhere stories live. Discover now