22. Fejezet

514 36 0
                                    

-Tudja szívesen elfogadnám, de nem valami jó az egészségi állapotom jelenleg.-mondtam egyszerűen és arcomra erőltettem egy mosolyt. Egyre jobban fájtak a sebeim, azt hittem mostanára begyógyulnak majd.

-Tudom!-mondta.

-Tudja?-kérdeztem meglepődve. Vajon mit tudhat? Egyre gyanúsabb nekem ez a nő.

-Eléggé el vagy sápadva, és mintha reszketnél is!-mondta egyszerűen, de szerintem hazudott azzal kapcsolatban, hogy honnan tudja. Végig miközben beszélt hallgattam a szívverését. A kérdésemre pedig felgyorsult a pulzusa.

-Értem!-válaszoltam.-Hát ha jobban leszek nagyon szívesen segítek-mondtam mire mosolygott és nyújtotta a bal kezét.

-Akkor megegyeztünk!-mondta mire kezet fogtunk.

-Messze van még?-kérdeztem mire lekanyarodott balra.

-Hát igazából megérkeztünk!-állította le a motort. Aranyos kis farm volt. Egy nagy ház, hátul pajta és istálló. Karámok amikben lovak és tehenek legelésztek. Egy fiatal fiú tartott az autó felé. Közben kiszálltam Graccel egyetemben.

-Danielle, ő itt Ronan a fiam. Ronan ő itt Danielle.-mutatott minket be egymásnak. Ronannak fekete színű haja van, ami gondolom hosszú lehet mivel copfba fogta össze. A kék szemű, izmos, és kb. 185 cm magas lehet. 

-Szia!-köszöntem neki. Ő biccentett egyet, majd az anyjához fordult.

-Hívtad már Dereket!-kérdezte, alig láthatóan felém biccentve.

-Nem, még nem, de éppen arra készültem.-majd elővette a telefonját.-Addig körbevezetnéd Daniellet?

-Persze! Nagyon szívesen! Kövess!-mondta majd elindultunk az istálló felé. Az istálló közepén nekem háttal állt egy fiú, éppen csókolózott egy lánnyal. Felismertem a fiút, Tyler volt az. Mielőtt bármit tehettem volna ellökte a lányt.

-Nekem van barátnőm, és nem fogom megcsalni!-mondta  a lánynak.

-Az engem nem érdekel!-mondta a lány, majd újra meg akarta csókolni Tyler, de megint ellökte a lányt.

-Engem viszont igen!-mondta majd megfordul, mikor meglátott először lefagyott, de aztán gyors léptekkel elindult felém. Egyre jobban szétáradt bennem a fájdalom, mire odaért hozzám, éreztem, hogy a lábaim cserben hagynak, de még időben elkapott.

-Danielle! Danielle! Maradj velem! Mi történt?-szólongatott, majd megfogta a kezem és éreztem ahogy múlik a fájdalom. Minden másodperccel jobban elsötétedett körülöttem a világ.

Kb. Fél óra múlva

Mikor kinyitottam a szemem egy ágyban feküdtem és egy fekete hajú, borostás 20-as éveiben járó férfi hajolt fölöttem. A sebeimet nézegette.

-Hol vagyok?-kérdeztem gyengén.

-A farmon.-mondta Tyler aggódó tekintettel.

-Tyler ez most nem fontos! Mond el hogyan sérültél meg!-mondta a férfi, sürgető hangon.

-Egy...késsel...vágták...meg...a...jobb...oldalam...azt...hiszem. Aztán...egy...alpha ...megkarmolt!-mondtam lassan szinte már minden szónál megakadva.

-Szerintem a kést farkasölővel kenték be, különben már jobban lenne.-Fordult Gracehez.

-Mi akarsz tenni?-kérdezte Tyler.

-Egyetlen megoldás, ha a vágás beégetjük. Viszont az nagyon fog fájni.-mondta majd egy fekete táskáért nyúlt és valamit kivett belőle. 

Farkas szellemWhere stories live. Discover now