📱📱

7.3K 324 5
                                    

Cameron
Nash celou cestu nazpátek něco brblal, protože jsem ho od Tan odtáhl.,,Aby si se nepo. Našli jsme tak kvůli tomu, aby jsi ji mohl oblejzat. To fakt ne. Kámo dneska jsme si nějak nesedli."řekl jsem sumtně, protože jindy se až tak nehádáme.,,Jo to máš pravdu. Zahrajeme si večer                   x-box?"usmál se na mě ,, Že váháš."plácli jsme si a se smíchem jsme došli domů.,,Tak co zlatíčka? Jak jste se měli?"vykoukla na nás babi. ,,Dobře, prošli jsme si to tady. Není to tady až tak špatný."usmál jsem se na ni a odešel do svého pokoje. Už mi ta Viky fakt chyběla a proto jsem se rozhodl ji napsat.

Victorie

active now

Cam: Cute?

Viky:Ano?😊

Cam:Stýskalo se mi.😍

Viky:Mě taky docela jsem se tady bez tebe nudila. Jak bylo s kamarádkou?

Cam: Ty se zlobíš, že jsem byl pryč s ní?

Viky: Jo. Máš být tady celý den jenom se mnou. Nikam jinam nemáš chodit a jen si psát se mnou.

Cam:Viky?

Viky: Dělám si srandu. Proč by mi to mělo vadit? Nejsem tvoje máma , abych ti něco zakazovala. A navíc mě je jedno co s kým děláš a neděláš .

Cam: Já té normálně zabiju

Cam: Víš jak jsem se lekl? Málem jsem dostal infarkt. Hrozně mi na tobě záleží a hrozně nerad bych si tě rozhádal.

Viky: Klid, je všechno v pohodě.

Cam: No to teda není. Moje srdce se právě vrací do normálního stavu. Protože mi tak před třemi minutami vypovědělo.

Viky: Promiň, to jsem vážně nechtěla .

Cam: Už mi to nedělej krásko. Umřel bych pak.

Viky: Dobře,to by byla škoda, ale ty se pak tak debilně neptej. Ok?

Cam: Domluveno.

Viky: A jak tedy bylo?

Cam: Dobře. Hezky jsme se prošli a pokecali. A to jsem bral s sebou i Nashe. Byl na tu kamarádku jako moucha na sladký.

Viky:😅Hezký přirovnání. Tak hlavně že se mu líbila.

Cam: Řekl bych že až moc.;)

Viky : A co máš na zítra naplánovaného?

Cam: No zítra mám velký den. Jdu překvapit mojí kamarádku.

Viky: Ty jich ale máš. Zase jiná?

Cam: Jojo. Ta nejlepší.

Cam: A co máš v plánu ty?

Viky: No s Tan máme ten holčičí den.

Cam: Jo vlastně, vždyť jsi to říkala.

Viky: Jo.

Cam: Krásko asi jdu. Slíbil jsem Nashovi že si s ním zaharju x-box.

Viky: Utíkej. A pozdravuj ho.

Cam: Budu. Hezky se vyspi a užij si zítřek.

Viky: Ty taky 😘

Cam: Bye Bye cute:***

Viky: Bye Bye cute:***

BABE: Love ya xxxxKde žijí příběhy. Začni objevovat