Ještě chvíli jsem seděla v kuchyni a koukala se na kluky, jak se domlouvají na koupačce. Mezi nimi byl i Cameron, který z toho byl nesmírně nadšený.,,Asi bys mu to měla ukázat."šeptnul ke mě Nash.,,Jo to bych měla."hodila jsem nejistý pohled.,,Zlato pojď se oblíct do plavek."Cam mi nastavil ruku. Já jsem jí přijala a ještě přes rameno jsem se usmála na Nashe.
Došli jsme do pokoje a Cam se převlík.,,Tak šup."zasmál se.,,Nebo chceš pomoct?"do teď jsem stála u okna a vymýšlela, jak se z toho vyvlíknout.,,Víš včerejšek byl divokej."usmála jsem se na něj ,,To teda."přešel ke mě a ruce mi položil na boky.,,Každý z nás si vysloužil pár modřinek."uchechtla jsem se.,,Jo zrovna koukám na tvůj krček."odhrnul mi moje vlasy.,,No a o to jde. U mě to neodnesl jen krček."sklopila jsem zrak.,,Jak.... cože?"Cam nakrčil čelo. Já už jsem dál nic neříkala a svlikla jsem si triko i kalhoty.,,Pane bože."Camovi poklesla čelist a klekl si k mým nohám.,,Nechtěla jsem ti to ukazovat, protože by sis to vyčítal, ale musela jsem to udělat."sedla jsem si vedle něj.,,Viky já....tohle jsem nechtěl. Omlouvám se. Tohle ...vážně jsem nechtel. Promiň mi to."začal zmatkovat a rukama přejíždět po těch modřinach.,,Hej. Uklidni se. Já vím že jsi nechtěl. Není to zas tak hrozný. Jen prostě opatrněji prosím."pohladila jsem ho po tváři.,,Viky tohle jsem vážně nechtěl."koukl se mi do očí. Možná se mi to zdálo, ale ty jeho byli nějaký zaslzený.,, Koukni se na mě. Miluješ mě?"chytila jsem jeho tváře do mých dlaní.,,Nedovedeš si představit jak moc, zlato."usmál se na mě.,,Tak to nech plavat. Neukazuji to to proto, že jsem chtěla lítost. Ale pro to, aby jsi nedostal u bazénu šok."zasmála jsem se.,,Proč jsi mi neřekla že ti můj stisk bolí? Tohle jsi musela cítit už včera při tom."nechápavě pořád sledoval moje tělo.,,Nechtěla jsem to rušit. Byl to tvůj den. O mě nešlo."usmála jsem se na něj.,,Tohle neříkej. Ve vztahu nejde jen o jednoho. Vždycky když něco udělám blbě nebo to bude bolet. Prostě mi to řekneš, jasný?"koukl se mi zase do očí.,, Jasný."zasmála jsem se a vstala. Pomohla jsem Cameronovi na nohy a pak jsem ho objala. Cam mě objal zrovna kolem ty modřiny na boku. Já jsem sykla.,,Opatrně prosím."odundala jsem mu ruku trošku výš ale neodtahla jsem se.,,Omlouvám se."řekl a daroval mi polibek do vlasů.,,Miluju tě."zašeptal a políbil mě.,,I já tebe."usmála jsem se a znova zabořila můj obličej do jeho hrudi.
ČTEŠ
BABE: Love ya xxxx
FanfictionCam:Zlato? Viky: Nemám, leda tak řetízek po babičce.... Cam:--__--