Ráno jsem se probudila celá bolavá. Vstala jsem dřív než Cameron, vzala si na sebe spodní prádlo a s ručníkem jsem cupitala do koupelny. Mám takovou smůlu, že kluci mají dost velký zrcadlo, takže jsem mohla vidět všechny ty modřiny, co mi Cam udělal. Nejhorší dopadly asi nohy a krk. Na bokach to nebylo až tak strašný. Pomalu jsem si je přejížděla rukama, když do koupelny někdo vtrhnul. Byl to překvapivě Nash. Jakmile uviděl moji osobu ve spodním prádle, otočil se.,, Počkej."obrátil se na mě.,,Pane bože co se ti stalo?"koukal na mě jako na svatý obrázek.,,Nic."zabalila jsem se do trika, který jsem si přinesla.,,A od čeho máš takový modřiny?"kývl k stále odhaleným nohám. To půjde zakrýt před Camem asi těžko.,,Nedělej že jste včera nic neslyšeli."usmála jsem se na něj.,,To udělal Cameron?"vytřeštil oči ještě víc.,,No. Asi se nechal dost unést."zasmála jsem se.,,To je takovej debil."zanadával a chtěl odejít.,,Počkej Nashi."chytila jsem ho za loket.,,Neříkej mu to. Já se pokusím to nějak skrýt, ale neříkej mu to. Vyčítal by si to."prosila jsem ho už jen pohledem.,,To půjde asi těžko skrýt."koukl se znova na nohy.,,Pokusím se."usmála jsem se na něj znova.,,Dobře. Bolí tě to?"zeptal se ještě před odchodem.,,Jde to. A díky."usmála jsem se na něj a Nash kývl. Po jeho odchodu jsem raději zamkla a dala si dlouhou sprchu. Trošku mi štípali ty škrábance co jsem měla na nohou. Ale když si tak zpětně vzpomenu na včerejšek. Za to to stálo. Usmála jsem se a vyšla z koupelny. Na sobě jsem měla dlouhý triko s rukávem a legíny. Nechala jsem si i rozpuštěný vlasy, aby to nebylo až takový hrozný. ,, Dobrý ráno princezno."chytil mě hned na prahu pokoje Cam kolem pasu. Potlačovala jsem syknutí, díky modřině na boku, ale nic jsem neřekla.,, Dobré."usmála jsem se na něj a políbila ho.,,Děkuju za ten včerejšek."pohladil mě po tváři.,,I já tobě."objala jsem ho.,,Proč máš tohle oblečení. Je teplo."celou si mě prohlídl.,,To je , ale mě je fajn."rychle jsem něco plácla.,,Ještě včera jsi tady chodila v šatech a kraťáskach a dneska jak v zimě?"pokrčil obočí.,,No."zasmála jsem frustrovaně.,,Jsi divná."zasmál se a odešel do koupelny. Já jsem zhluboka vydechla a s mobilem v ruce jsem šla do kuchyně.,, Dobré ráno."řekla jsem všem co seděli u stolu.,, Dobré."odpověděli jednotlivě.,,Taky jste si to mohli vyřešit někde jinde včera."zanadával Carter.,, S tímhle jdi za Cameronem."zasmála jsem se.,,No. Do teď mi v uších zní ty jeho. Viky. O bože. Jo."snažil se imitovat vzdychání Camerona. Já jsem se zasmála.,,Není ti horko?"zatahal mě za rukáv trika Glinsky.,,Ne ani ne."hodila jsme po Nashovi pohled.,,Vždyť tady není horko."řekl Nash a upil si z hrnečku. Jack zvedl ruce a už nic neříkal.,, Dečka! Dneska bude koupačka."přilítl dolů JackJ.,,No to mi vážně chybělo."zanadával jsem. Úplná paráda. Jsem zvědavá jak se z toho vykecáš teď Victorie.