📱📱

4.3K 151 5
                                    

Budete se asi divit, ale docela jsem byla unavená. Bolely mě nohy z toho sedění jak v letadle, tak v autě. Proto jsem na tý posteli jen tak ležela a užívala si , co se mnou Cam bude dělat.Ten mi dělal modřinky po celým těle. Tedy po odkrytých částí těla. A hlavní cíl byl krk. Nemohla jsem pochopit, co na tom kluci mají, ale tak nechala jsem ho.,,Jsi tak krásná." řekl, když dodělal zřejmě poslední modřinu. Já jsem se kousla do rtu  a koukla se někam za Camerona.,,Nekoukej se jinam. Chci abys to věděla a koukala si mi do očí." vzal mě za bradu a otočil si mojí hlavu k sobě.,,Nechci to poslouchat, pak se červenám." zamumlala jsem tak, že jsem měla pocit , že tomu ani Cam nerozuměl.,,Ale já to chci vidět. Je to rozkošný." vtiskl mi sladkou pusu.,,Není. Taky by se ti to nelíbilo." vyčetla jsem mu to.,,Si jen myslíš." kousnul mě do brady, na což začal prskat. Já jsem se hrozně rozesmála.,,Co to máš na bradě?" otíral si pusu.,,Tomu se miláčku říká korektor. Zakrývá to nedokonalosti." usmála jsem se na něj a pohladila ho po lícní kosti.,,Ale ty nemáš nedokonalosti. A odteď to nebudeš nosti. Chutná to příšerně." zpitvořil obličej to nějakýho xichtu a začínal mi korektor smývat  z brady.,,A to jako proč ,mami? Ty mi nemáš co kousat do brady." zasmála jsem se a chytla jeho ruku, aby toho už nechal.,,Hele, už jsem přetrpěl tu voňavku co jsi měla na krku. Nechutnala taky nějak extra. Takže mi dopřej alespoň tohle." udělal psí oči.,,Jen doma. Když někam půjdeme, namaluju se." ukázala jsem na něj ukazováček.,,Doma se malovat nebudeš. Líbíš se mi i bez toho." políbi mě, mezitím co já jsem převracela oči.

,,Už bude čas na večeři."vytáhla jsem ho za vlasy k mému obličeji, když mi dával pusinky na břicho.,,Já ale nechci, chci se mazlit." zavrněl mi znova do břicha.,,Ale to co pusinkuješ má na něo chuť." zatahala jsem ho znova za vlasy.,,Půjdu se kouknout, co udělali kluci a hned jsem zpátky." postavil se a já jsem kývla na souhlas.

Když Cam odešel, přešla jsem ke kufru a vyndala si nějaký věci, ze kterých jsem si vybrala dlouhý, šedý, mikinový šaty, kteý mi sahali do půky stehen.

 

Ostatní věci jsem si naskládala zpátky do kufru a šla si lehnout s mobilem do postele

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ostatní věci jsem si naskládala zpátky do kufru a šla si lehnout s mobilem do postele. Napadlo mě tak , co třeba zavolat bratříčkovi. Začal jsem tedy hledat jeho číslo.,,Elo."ozvalo se na druhý straně.,,Elo." usmála jsem se na mobil. Tohle byl náš dětský pozdrav, kterým teď přijímáme každý náš hovor.,,Potřebuješ něco?" řekl Joe.,,Ne jen tak kontroluju, jestli moji milý ještě žijí." zasmála jsem se nad svým poetickým humorem.,,Jasně že žijí. Co si myslíš? Dokonce jsem Alana vzal ven na procházku." usmála jsem se na Cama, který přišel s něčím na talíři.,,Já myslela, že jí budeš venčit z okna na parapetě." naznačila jsem Cameronovi, s kým volám a dala jsem ho na repráky.,,Haha vtipný. Tebe asi taky venčí na parapetě." normálně jsem slyšela jak je ta věta prošpikovaná sarkasmem.,,Jo, tady  parpety nemají ty chytrej. Joe budu muset končit. Ozvu se někdy zase." začala jsem se s ním loučit. Cam pořád stál s tima talířema opřený o dveře a pobaveně mě pozoroval.,,No tak si to tam užij. Byeeeee." zaječel do telefonu.,,Byeeee." usmála jsem se na ten telefon a položil hovor.,,Mohl sis u sebe v pokoji klidně sednout." zasmála jsem se a sedla si do tureckého sedu.,,Děkuji , jsi laskavá." usmál se na mě a sedl si vedlě mě.,,Sehnal jsme jen pizzu, ale nevim jestli ti bude chutnat." položil mi talíř s dvěma velými kusy pizzy do klína.,,Cože? Pizza? Tak to fakt nejim, víš kolik to má kaloriií?" udělala jsem znechucený obličej. Cam na mě chvíli jen tak koukal.,,Aha." vzal talíř a chtěl ho odnest.,,Počkej." zasmála jsem se.,,Ty mi taky naletíš na úplně všechno." smála jsem se a omluvně jsem ho líbala.,,Za to dostaneš na holou." vrazil mi do rukou zpátky talíř s pizzou.

BABE: Love ya xxxxKde žijí příběhy. Začni objevovat