Po skončení kina jsme se všichni přesunuli do parku. Kluci si po ceste koupil jestě piva, nebo co to bylo. Jediný kdo si nic nekoupil jsem byla já a Cam.,,A kdy vůbec pojedeme domů?" zeptl se Matt. Je pravda že jsme tady teprve dva dny, ale už bych chtěla být alespoň jeden den jen v posteli.,,No zítra máme ještě jeden trip a z něj už jedeme domů. Takže zítra buď ještě večer a nebo v noci dorazíme domů" usmál se Nash. Já jsem seděla opřená o Camerona na lavičce, Nash seděl naproti nám na takovým tom houpacím nesymslu, JackJ. seděl vedle mě, Glinsky seděl nahoře na skluzavce , Matt seděl vedle něj na zábradlí a Carter seděl dole na skluzavce. Takhle jsem tam byli poskládaní.,, Jsi unavená?" zeptal se mě Cam, když se ostatní bavili o něčem.,,Trošičku."zamumlala jsem. Dopravdy jsem byla unavená jako pes. A to ještě není ani šest.,,Trošičku?" nadzvedl obočí a ukázal na moje zavíraící se oči.,,Jo jsem vcelku." zachumlala jsem se do jeho mikiny.,,Tak pujdeme na hotel, když budeš chtít."usmál se na mě.,,Ne to je v pohodě."řekla jsem a koukla se okolo sebe. V tuhle chvíli jsem musela vypadat jako zfetovaná, protože se mi chtělo spát, sluníčko mi nepříjemně svítilo do obličeje, a prostě tak no.....
ČTEŠ
BABE: Love ya xxxx
FanfictionCam:Zlato? Viky: Nemám, leda tak řetízek po babičce.... Cam:--__--