Victorie
,,Tady zastav."ukázala jsem na parkovací místo, před bráchovo barákem. Cam tam zastavil a já s Nalou vystoupila. Přešli jsme k domovním dveří a já zazvonila. Jo no, typický Joe. On nikdy nejde hned, někdy na něj čekám i deset minut.,, Ahoj."usmál se na mě a objal mě.,,Ahoj Joe, Joe tohle je Cam. Camerone tohle je Joe."ukázala jsem na ně postupně.,,Ahoj."řekli si navzájem a podali si ruce.,,Joe chci ti poprosit, jestli bys mi teď na měsíc nepohlídal Nalu."nadzvedla jsem vodítko. Joe po něm sjel pohledem až k Nale a zasmál se.,,Jasně. S Alanem si užijeme srandy."hned si ji vzal k sobě. ,,No bylo by to asi tak na měsíc. Můžeš ji klidně občas hodit i k mamce."usmála jsem se na něj a on mi to odsouhlsil. Protože jsem nic jinýho nepotřebovala, všichni jsem se navzájem rozloučili, tedy kromě mě a Cama. A pak jsme se vydali nazpět.,,Proč Nale říkal Joe Alan?"zeptal se mě po cestě.,,Jo, no ono jméno Nala je pozpátku Alan."zasmála jse se. Cam nad tím asi chvilku uvažoval a pak se taky zasmál.,,Tvůj bratr je asi chytřejší než se zdá."prohodil a já se zase zasmála. Ale byla to pravda.,,Tak asi domů ne?Už je dost pozdě." usmál se na cestu a já jen něco hýkla na souhlas.
Zbytek cesty jsme mlčeli a nebo sem tam prohodili řeč o tom jak je dneska hezky a nebo jak jsem si dnešek užili. Když Cam zastavil před mým domem, otevřel mi dveře a podal mi ruku. Děkovně jsem se na něj usmála a vystoupila.,,Tak se uvidíme zítra na letišti?"stoupl si před vrátka čelem ke mě.,,Určitě. Ale musíš mi dát vědět kdy pojedeme."usmála jsem se na něj.,,Tak dobrou noc."řekla jsem a zabořila se do jeho hrudi. Cam mě hned objal. Cítila jsem jak mi věnoval polibek do vlasů.,,Dobrou noc princezno. Budu se těšit na zítřek."řekl a dal mi pusu na čelo. Jen jsem mu naposledy stiskla ruku a pak ho pustila.
Koukala jsem ještě jak odjíždí s autem a pak jsem se rychle rozběhla do domu. Nejdřív jsem se osprchovala, vzala si na sebe kraťasy a triko. Pustila jsem si na celý barák písničky a začala jsem balit
Páni musím říct že jsem nečekala, že budu mít tak málo kufrů. Vlastně mám jen jeden. Do kterýho jsem narvala úplně všechno. Koukala jsem se na mobil, ve kterém se přehrávali další písničky. Jedenáct. Měla bych už jít spát ,abych ráno vůbec vstala. I když budu určitě spát v letadle no. Ale tak stejně.Cameron
now active
Viky: Dnešek jsem si vážně užila.
Cam: Byl to vážně dobrý den.
Cam: Co děláš krásko?
Viky: Balím.
You send a pics
Cam: To si bereš jen jeden?
Viky: Jo. Nejsem náročná.
Cam: Díky za další fakt o tobě.
Viky: Doufám že dobrý.
Cam: Jeden z nejlepších. Jinak se pro tebe ráno stavíme v devět a dorazíme tam v deset. Poletíme kolem tří hodin.
Viky: Díky kapitáne.
Cam: Pro vás všechno krásná slečno.
Viky: Půjdu spát. Je docela unavená.
Cam:Já taky.
Cam:: Tak Bye Bye Cute***
Viky: Bye Bye Cute***
ČTEŠ
BABE: Love ya xxxx
FanfictionCam:Zlato? Viky: Nemám, leda tak řetízek po babičce.... Cam:--__--