Odpoledne jsem si s klukama dost užila. Blbli jsme u bazénu, hráli různý hry a k tomu si pouštěli různý písničky. Bylo to prostě něco úžasného. Dokonce jsem ve vodě hodně smáchala JackaJ. Ten samozřejmě vypil polovinu bazénu. A taky že mi to chtěl oplatit. Tomu ale zabránil Cameron. Mám já to ale štěstí, že mám ty modřiny. K něčemu se hodí. Tedy jen k tomuhle se hodí.
Momentálně jsme v pokoji pokouším se zapnout můj kurf. Co jsem tady, mám snad ještě víc věcí než jsem si přivezla. Nebo to bude tím, že jsem si nakradla nějaký Camova trička a taky mi dal několik plyšáků. Prý abych nezapomněla. Jak na někoho jako Cama můžu jen zapomenout. Sama mám pro Camerona dárek. Ten obsahuje několik částí. Zaprvý jsem mu přivezla moje náramky z různých festivalů,
protože vím, že on je sbírá a nosí je. Zadruhý dárek obsahuje naší fotku, kterou jsem dala do rámečku, otiskla jsem k tomu obtisk mojí pusy s rudou rtěnkou a pod to napsala: Cute. A zatřetí jsem, což je dárek tak nějak pro všechny jsem všem klukům koupila vstupenky na Coachellu. No co naděláte, jsem já to ale hodná holčina.
Do kufru jsem už tak nějak dala snad všechno a konečně ho mohla dát ke dveřím. Měla jsem to jako naplánovaný, když přišel můj milý do pokoje.,,Ty už jsi se mě zabalila?" objal mě kolem pasu.,,No. Byla to fuška tam narvat toho medvídka." zasmála jsem se a prohrábla mu vlasy.
,,Jsi unavený?" zeptala jsem se ho, když se opřel o moje rameno.,,Jo vcelku jo a taky jsem smutný." zabručel mi do ramene. Vzala jsem ho tedy za ruku a zatála do postele.,,Ale tak jestli máš jiný plány. Nechám se jimy unést." položil mi obě dlaně na stehna. Cameron ležel na zádech a já jsem vedle něj seděla v turckém sedu.,,Mám taky pro tebe dárek" zasmála jsem se, protože jsem byla hrozně natěšená, co tomu řekně.,,Tebe?"opřel se o postel loktama.,,Ne, ale je to ode mě vyskočila jsem a přešla jsem k mému batohu, vytáhla jsem z něj dvě krabičky. Skočila jsm zpátky do postele a pleskla jsem Cama po ruce, protože už hrabal po dárku.,,Takže jeden je trochu fashion, ale myslim, teda doufam , že se ti bude líbt." podala jsem mu krabičku s náramky. Cam se na mě usmál a otevřel jí.,,Kdes je sehnala?" vykulil oči a vyndal všechny.,,Ty jsou moje, ale já je nenosím, válím je doma v šuplíku. A už od začátku vím že je máš rád a sbíráš je." usmála jsem se na něj.,,Děkuju moc zlato." chtěl mi dát pusu, ale já jsem ho odstrčila.,,Ještě tedn druhý a pak můžeš děkovat." zasmála jsem se a podala mu rámeček s fotkou.,,Nee, to je ta z noci, jak tam špulíš prdelku." zasmál se a pořádně si ji prohlížel.,,Ani nevíš jakou mám radost." přitáhl si mě k sobě.,,I já mám radost." řekla jsem a lehla si vedle něj. Cam chytil jednu mojí nohu pod zadkem a přehodil si ji přes svoje tělo.,,Nechci abys odjela." řekl mi do krku po chvilce.,,Ani já ne, ale musím. Tohle se nedá obejít." vískala jsem ho ve vlasech.,,Já vím. Mám tu sice práci, ale koncem toho druhého měsíce si pro tebe přijedu.Pak budeš už jenom tady, u mě, budeme spolu a škola může jít někam."řekl a po každý větě mi dal malou pusinku na krk.,,Slibuješ?" nadzvedla jsem mu hlavu.,,Slibuju a když ne. Můžeš mi udělat všechno." zasmál se a hlavu si vrátil nazpět.,,Všechno?"zasmála jsem se. Cameron zavrněl na souhlas.,,Co takhle oplatit ti ty modřinky? Já umím hezky škrabkat, nebo kousat." smála jsem se.,,Zasloužil bych si to za to co j....." rychle jsem mu překryla pusu mojí dlaní.,,Říkala jsem ti, že už se o tom bavit nebudeme. Je to v pohodě, takže pšt lásko." dívala jsem se mu do očí. On jen kývl a já jsem pustila mojí ruku.,,Miluju tě." políbila jsem ho.,,Miluju tě taky." řekl a polibek mi oplatil. Nevim jak, ale po chvilce jsem usnula. Myslím že i Cameronovi se podařilo dost rychle usnout. Dnešek byl vyčerpávající.
ČTEŠ
BABE: Love ya xxxx
Fiksi PenggemarCam:Zlato? Viky: Nemám, leda tak řetízek po babičce.... Cam:--__--