Kendimi ağlayacak gibi hissediyordum buğazımda sanki bir taş varmış gibiydi.
Bir duş almalı rahatlamalıydım. Duşa girdim elime şampuan döktüm ve saçıma sürdüm bunları yaparken ağlıyordum tam duştan çıkacaktım ki ... Kafamı betona çarpıp düştüm başım çok ağrıyordu elimi başıma götürüp kanıyor mu ? Diye kontrol ettim
allahtan kanamıyordu biraz rahatladım bu genç yaşımda ölmek istemiyordum daha 20. Yaşımdaydım ve doğum günüme sadece 2 hafta kalmıştı kendimi toparladım , odama girdim kurulandım giyindim biraz daha rahatlamış hissediyordum ama baş Ağrı'm hala geçmemişti . Hemen bilgisayarın başına oturdum adamı araştırmaya başladım . Ada'm galiba bir ünlüydü . Bir sarayda yaşıyordu . Sarayın resimlerine baktıktan sonra gözlerim fal taşı gibi açılmıştı . Bir haber başlığı dikkatimi çekti . Haber başlığı:" ZENGİN ADAM EVLATLIK KIZINI ARIYOR" bu başlık beni heyecanlandırmıştı . Çünkü bü ben olabilirdim . " Peki niye bu kadar zengin olan bir Adam beni arasın ki?"
Bu Adamı bulmalıydım beni niye aradığını niye sorular sorduğunu öğrenmem lazımdı. Saat 14:00 olmuştu adamı telefonumdan aradım:
Sekreter: Merhaba ben MR . Nicole un sekreteri Nasıl yardımcı olabilirim.
JESSEI: Merhaba bende Mr Nicole un bir tanıdığı bağlayabilir misiniz?
SEKRETER : Tabii , hemen bağlanıyorum......
NİCOLE: Alo JESSEI beni arayacağını biliyordum!?
JESSEI : Merhaba size bir soru soracaktım ?! Beni nereden tanıyorsunuz ?
NİCOLE: öncelikle bu soruyu sorduğun için teşekkür ederim ! Bende bu konuya değenecektim. Bu biraz zor olacak ama ...... Ben sesin babanım . Seni evlatlık olarak ben verdim . Bundan 20 yıl sonra bir sesini duymak istedim açıkçası...
JESSEI: Ne ?! Siz ciddi misiniz ? Ben sizin kızınız olamam benim ailem öldü bir kere...
ADAM: Bu bir yalandı senin hayatın bir yalan ben ve marry Nicole yani karım biz senin aileniniz sende bizim kızımızsın . Anladın mı?
JESSEI : B-ben Y-yani Nasıl olabilir bu ? Aman allahım , ben ne yapacağım şimdi?!
ADAM: Yapacağın şey çok basit , sana sarayımın adresini vereceğim , sende yarın evime gelip senle birlikte konuşacağız, olur mu kızım?
JESSEI: Pekale , adresi verin !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM AİLEM KİM?
Short StoryEvlatlık olarak verilen bir çocuk 18 yıl sonra üvey ailesini trafik kazasında kaybeder. Bundan 2 yıl sonra ise kendi öz ailesi olan Nicole ailesi çocuklarını aramaya başlar.