Kahvaltı masasına oturdum. Karnımı iyice doyurdum.artık kendi evime gitmek istiyordum.
JESSEI:Size çok yük oldum. Bundan dolayı özür dilerim.Artık ben gideyim
NİCOLE: Aaaaa olur mu öyle hiç kızım. Burası senin evin olman gereken yerdesin asıl .Bunun üzerine öz kardeşlerim masadan kalktı ve " müsaadenizle" diyerek. Odalarına gittiler.
NİCOLE: Zaten istesende gidemezsin. Evini satın aldım senide kiradan çıkarttım. Bu senin için daha iyi. Eşyalarının da hepsi yardımcılar tarafından gardolabına yerleştirildi. Yani artık burada kalıyorsun.
JESSEI: TamamDiyerek kabullendim .
Artık onlar benim öz ve öz ailemdi onları artık çok seviyordum. Galiba şuan nankör durumuna düşüyorum. Ama asıl ailemin yanımda olmakta güzel. Neyse kendimi bu durumlarla daha fazla üzmeyeyim.Odama çıktım ve üstümü değiştirdim. Yeni yeni elbiselerim vardı . Tam odadan çıkacakken Kardeşlerimin seslerini duydum . Onlarla iyi geçinmek istiyordum. Kapılarını tık tıkladım. Ve içeri girdim . Büyük bir gülümsemeyle" merhaba kardeşlerim" dedim. Onlarda bana somurtkan bir yüz ile merhaba dediler. Yanlarına oturdum ve onlara sarılarak sizi seviyorum dedim. Onlarda bana sarıldı. Galiba beni sevmişlerdi. Artık onlar istese de istemese de onlar benim ve bende onların kardeşleriydim. Sıkılmıştım. "Hadi kardeşlerim dışarı çıkalım"
Onlarda: "olur" dediler. Gülümseyerek. Ama gitmeden önce onlara intikam notlarını kim yazdı diye sormam gerekiyordu.
Onlara seslenerek
" Bu notları siz mi yazdınız"
" yooooo niye böyle bir şey yazalım ki....?" Dediler.
Şaşırmıştım. Gene birileri peşime takılmıştı. Eğer buna benzer bir kağıt daha gelirse direk babama söylicektim.
Aşağıya inerek babamıza biryerlere gideceğimizi söyledik oda kabul etti. Gideceğimiz yer Sinema idi . Ama hâlâ hangi sinema filmine gideceğimize karar vermemiştik.
Yalıdan dışarıya çıktığımızda siyah ve bir şöförü olan lüks bir MERCEDES 'e bindik .
ANNA : Şöför Bey sinemaya lütfen
ŞÖFÖR : Tabii Anna hanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM AİLEM KİM?
Historia CortaEvlatlık olarak verilen bir çocuk 18 yıl sonra üvey ailesini trafik kazasında kaybeder. Bundan 2 yıl sonra ise kendi öz ailesi olan Nicole ailesi çocuklarını aramaya başlar.