Sarayda birkaç gün kaldım. Ve doğum günüm gelip çattı . Her yer süslenmiş süslenmemiş bir delik bile kalmamıştı . Gene bu Nicole ailesini kızları yani benim kardeşlerim olacak kişiler bana
gene kin ve nefret ile bakıyorlardı .onlardan büyük olduğum için şanslıydım eğer onlardan küçük olsaydım bana yapmadıklarını bırakmayacaklardı . Bu derece şanslıydım. Ama hala Nicole ailesini kendi öz ebevynim olarak göremiyordum. Onlar ise bana çok sıcak davranıyorlardı .... O yalıda rahattım istediğim her şey yapılabiliyordu. ..........Nihayet doğum günü pastam gelmişti. Kocaman büyük ve üzerinde "Can'ım öz kızım" yazıyordu. Bu Anna ve larry i
Çok memnun etmemişti sanırım. Ama onlarda haklıydılar . Bende aynı duruma düşsem herhalde onların saçlarını başlarını yolardım. :))Gece saat 12 olmuştu. Tam yatağıma yatacakken... Telefonum zırıldamaya başladı bir mesaj gelmişti ...
Mesajda şöyle diyordu:
"İntikamımızı alacağız öz evlat"
Yazıyordu... İlk önce biraz şaşırdım . Tabii birazda korkmuştum. Kim bana böyle bir şey yazabilirdi...?!?????Biraz düşündüm ve karar verdim . Bunu yazanlar Nicole un öz kızları olmalıydı . Çok kafama takmadım. Zaten onlar benden küçüktü . Biraz sırıttım uykum gelmişti .... Elimi yastığımın altına koydum ve uykuya daldım...
Sabah saat: 09:00
Uyandım . Uyanır uyanmaz gözüme parlak bir ışık yansıdı . Bu Güneşti. Yatağımdan kalktım ve elimi yüzümü yıkamaya gittim tam tuvalet kapısını açtığımda yere bir kağıt düştü . Kağıdın üzerinde bir not yazıyordu .
NOT : " Bizim ailemizi alamassın" yazıyordu. Yüzümü yıkamaya devam ettim . Pek umursamadım. Salona geldiğimde herkes uyanmıştı . Kahvaltı sofrası bile hazırdı . Herkese sırayla" merhaba, günaydın" dedim. Tabii anna ve larry bana bir cevap vermediler.Bundan rahatsız olmaya başladım. Sanki orada istenmiyormuşum gibiydim. Ben istenmediğim yerde durmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM AİLEM KİM?
Short StoryEvlatlık olarak verilen bir çocuk 18 yıl sonra üvey ailesini trafik kazasında kaybeder. Bundan 2 yıl sonra ise kendi öz ailesi olan Nicole ailesi çocuklarını aramaya başlar.