YALANCI KARDEŞLER

637 14 5
                                    

Sinema yerine nihayet gelmiştik. Oturacağımız yerleri bir bir şeçtik . Nihayet film başladı . Bu bir korku filmi idi . Filmin sonlarına yaklaştık. En son film bitmeden önce korkutucu bir görüntü bir anda karşımıza çıktı ... Çok korkmuştuk .Bir an yüksek bir sesle çığlık attık.

Film bitti . Sinemadan çıktık...

Hâla o notlar aklımdaydı...
Bu sefer babama söylemeye karar verdim. Bu fikrimi kardeşlerimle de paylaştım.
Sonunda eve geldik ve Notları babama gösterdim..
Bana bunu halledeceğini söyledi.Babama telefonuma gelen mesajı gösterdim.İlk önce oda kardeşlerimden şüphelendi ama babama kardeşlerimle konuştuğumu ve bana onların yapmadıklarını söylediklerini söyledim.Babamda bana güvenerek bu durumu kabullendi.

Ve akşam oldu....

Babam bize teker teker sarıldı ve öptü. Akşam yemeği vaktinde notlarla ilgili bir şeyler bulduğunu söyledi ....

Bunları yazan kişi ......

"Kardeşlerinmiş"
JESSEI: Ama ben onlarla konuştum.... Bana biz yapmadık demişlerdi....
NİCOLE : Büyük ihtimalle sana yalan söylemişlerdir.

Bir kaç dakika sonra babam yardımcılarını çağırarak kardeşlerimin buraya gelmesini söyledi...

Kardeşlerim geldi..

Babamla uzun bir süre konuştular ...
Sonunda Odadan çıktılar .
Babam: " hadi sarılın kardeşinize . Bir daha da böyle bir şey yapmayın" . Dedi.

Bana sarıldılar ve odalarına geçtiler. Bende babama sarılarak derin bir oh çektim.
Saat geç olmuştu , Artık kendimi daha rahat ve güvende hissediyordum. Ama üvey ailem hiç aklımdan çıkmak bilmiyordum.her zaman yatağıma yattığımda aklıma onlar geliyor veya rüyalarıma giriyorlardı.Tam bunları düşünürken ...

Arkadan bir ses geldi . Bu kapı idi . Annem içeri girdi . Yanıma oturdu ve beni öptü arkasından Anna ve larry de geldi ve bana sarılıp benden özür dilediler.....

BENİM AİLEM KİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin