Kendimi zengin hissetmeye başlamıştım. Çünkü böyle zengin olan bir Ada'mın kızı olmak tabiki güzeldi ama bu Nasıl olabilirdi hala aklım almıyordu? Saat 10 olmuştu uyumalıydım. Kendimi yatağa atıp hemen uyudum .Sabah olmuştu saat on idi . Hemen üstüme bir şeyler geçirip saraya gittim . Sarayın içine girdiğimde Nicole tam da karşımda duruyordu. Bana sarılarak " nasılsın kızım?" Dedi. Bende kolunu ittirerek " sen benim babam değilsin " dedim .
Nicole"açmışım kızım?"
" evet"
Nicole"hadi kahvaltı sofrasına"
Sofraya geldiğimde yumurtalar ,krepler, ..... Her şey enfes görünüyordu. Ama hala ciddiyetimi bozmamıştım . Yemeğimizi yedik ve salona gittik . Oturduk . Arkadan bir topuklu ayakkabının parkeye çarptığı hoş bir ses geliyordu .
NİCOLE: "Bak annende geldi" dedi
Bu gelen Marry Nicole idi.
NİCOLE : Neyse konumuza dönelim , ben seni bundan 20 yıl önce bir sebepten dolayı evlatlık olarak verdim.
JESSEİ:Peki bu sebep neydi?!. Bu soruları sorarken gözlerim dolmuştu .
NİCOLE: Annen sana hamile iken annen bir hastalığa yakalanmıştı, bu yüzden seni kaybetme şansımız vardı. Sen doğduktan sonra annen hastalıktan kurtuldu. Doktora gittik ve bize şunu dedi: Eğer siz bu çocukla yaşamaya devam ederseniz bayan marry ölür dedi. Bizde pişman olarak seni evlatlık vermeye karar verdik.
JESSEI: Peki ne hastalığı bu ?
NİCOLE : Bu bir virüs ! Bünyeden gelen bir şey olmalı ! Bize de çok bilgi verilmedi "
İnsanin evlatlık olması gerçekten çok kötü bir şey. Düşünsenize siz doğduktan sonra sizi istemiyorlar ve sizi başka bir aileye veriyorlar . Bu çok ACIMASIZCA !!!!!
Bunu yapanlar vicdansız olmalı diye içimden geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM AİLEM KİM?
Short StoryEvlatlık olarak verilen bir çocuk 18 yıl sonra üvey ailesini trafik kazasında kaybeder. Bundan 2 yıl sonra ise kendi öz ailesi olan Nicole ailesi çocuklarını aramaya başlar.