Capitolul 8

19 5 0
                                    

   Am iesit din camera impreuna cu Dean.Eu eram ingrijorata,dar,el,dupa cum arata fata lui,ziceai ca e la o petrecere.Daca era catusi de putin ingrijorat,se pricepea foarte bine s-o ascunda.
  Am urcat scarile care duceau la etajul unu.
  -Si,in afara de tine,Tobias,Kim si Thomas mai e cineva pe aici?
  -Nu.
  Raspunsul lui m-a uimit.
  -Ce?Dar cladirea asta e imensa!
  -Hm...interpreteaz-o ca pe un fel de ambasada.
  -Mda...Si toti sunteti ingeri?
  -Da.
  -Pai atunci cladirea asta e in rai?
  Dean incepu sa rada.Un ras nervos.
  -In rai?Voi,oamenii,aveti niste idei extrem de ciudate.Noi nu mai putem sta in rai de cateva mii de ani.Suntem in razboi cu demonii.Nu exista loc acolo care sa nu fie ocupat de ei.Incercam sa ne luptam cu ei,dar sunt prea multi.Noi suntem prea mici.Varsta minima de la care poti lupta este 25 de ani.Lui Thomas i-a fost smulsa o aripa acum 200.000 de ani si de atunci a fost trimi sa ii pregateasca pe ingerii cei tineri.
  -Asta e groaznic.Unde se duc sufletele bune atunci cand mor,daca raiul e ocupat?Si ai zis cumva ca Thomas are peste 200.000 de ani?il intreb uimita si terifiata.
  -Au de ales.Ori raman pe Pamant pana cand se rezolva problema,ori se duc in rai care acum a devenit un al doilea iad,imi spuse el serios.Si da,asta am spus despre Thomas.
  Am oftat.Stiu ca pot sa-i ajut dar acum trebuie sa-i gasim pe ceilalti.
  -Unde s-au dus?intreb eu.
  -Cladirea asta e imensa.O sa-i gasim noi.
  Exact atunci cand a rostit aceste cuvinte eu deschideam o usa alba.
  M-am uitat banuitoare prin jur.
   Si atunci i-am vazut!

Lumea din Umbra Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum