Capitolul 2

48 6 0
                                    

      Biroul meu e extrem de anost si aproape gol.Nu lucrez de mult timp aici asa ca nu am avut timp sa il decorez.In afara peretilor albi si a geamurilor udate de ploaia rece si mohorata de toamna nu exista aici altceva decat un cuier, masa,scaunul si un calculator antic cu viteza netului egala cu a unui melc deplasandu-se pe asfaltul uscat.
Nu am inteles niciodata de ce nu le schimba,dar am presupus intotdeauna ca asta e metoda  prin care isi obliga angajatii sa lucreze doar pe aplicatiile si programele speciale creeate de ei,care spre deosebire de restul merg surprinzator de bine.
    M-am dezbracat de geaca mea din piele in care inghetasem si m-am dus sa dau drumul la calorifer.Dupa ce l-am pornit,m-am apropiat de calculator dorindu-mi sa nu am prea multe lucruri de facut.
    Da stiu ca m-am inselat.
    De la ora 8:oo dimineata pana la 12:00 am lucrat in continuu.La ora 12:03 am decis ca mi-ar prinde bine niste cafea sau ciocolata asa ca am coborat la parter,unde se afla bufetul.
     Am intrat in incapere.Nu era un spatiu mare,dar era plin de bunatati printre care sendvisuri cu snitel sau cu cascaval,croassante cu ciocolata,biscuiti,chipsuri si altele.Din pacate nu aveau cafea asa ca m-am hotarat asupra ciocolatei.M-am apropiat de vanzatoare.Era o femeie in varsta cu o groaza de riduri pe fata si parul blond prins intr-un coc.Purta un sort alb si un tricou albastru.
    -Buna ziua!spun eu.As dori niste ciocolata daca se poate.
    Nici macar nu a ridicat capul din cartea pe care o citea.
    -Aaa...doamna,va simtiti bine?mai incerc eu o data.
    Cred ca tocmai se pregatea sa imi raspunda enervata ca e bine,dar s-a oprit cand si-a ridicat capul.S-a ridicat brusc in picioare.Am privit ingrozita spre picioarele ei.In loc sa fie de om erau terminate cu copite si erau rosii.Pe langa asta avea o coada lunga si ea la fel,rosie.
Dar ceea ce era cu adevarat ciudat era ca de la brau in sus era om.Cand am vazut-o am avut o revelatie:trebuie sa fug.
Am luat-o la goana,dar n-am ajuns prea departe caci am simtit cum ma lovesc cu capul de ceva,acel ceva fiind tocul usii.Din cauza impactului am cazut pe spate.In gura mi-a navalit un gust sarat de sange.M-am ridicat impeticindu-ma si am scuipat sangele din gura.Stiam ca trebuie sa ma misc repede caci acea creatura ciudata se apropia alarmant de repede.Inainte sa apuc sa fac ceva am simtit impactul cu podeau cauzat de saritura creaturii pe mine.Spatele ma durea.Am simtit cum mainile creaturii care se transformasera in gheare au intrat in carnea mainii mele.Am inceput sa tip.Transpiratia si sangele imi siroiau pe fata.Am apucat la intamplare cel mai apropiat lucru de mine si i l-am trantit in cap creaturii.Ea a tipat si s-a indepartat,scuturand din cap,de mine.
    M-am ridicat cat am putut de repede,dar nu indeajuns incat sa evit urmatoarea lovitura a creaturii.M-a zgariat pe piciorul drept asa de tare incat am fost aproape sigura ca mi l-a smuls.Am tipat si mai tare.Transpiratia,lacrimile si sangele de pe fata ma impiedicau sa vad bine.Am incercat iar sa fug,dar picioarele nu m-au mai tinut.
Ultimul lucru pe care mi-l amintesc sunt atingerea unor brate puternice pe corpul meu si apoi tacere.

Lumea din Umbra Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum