Capitolul 4

45 5 0
                                    

      Am incercat sa ma ridic din pat,dar corpul meu zici ca era de gelatina.Nu puteam sta pe picioarele mele.In plus nu stiam de ce plecase Tobias asa de brusc si ma lasase sa stau in camera asta asa de plictisitoare.
      Dupa cateva incercari de a ma ridica din pat,am abandonat ideea.Mi-am lasat capul moale pe perna.Am inceput sa analizez mai bine camera.Peretii care erau pictati cu scene de lupta nu erau chiar asa de normali,luptele fiind date intre niste oameni cu aripi albe si niste creaturi care aratau ca si aceea care ma atacase cu exceptia faptului ca de la brau in sus nu erau oameni ci tot rosii si hidoase.
    Tocmai incercam sa ma ridic iar din pat ca sa pot analiza mai bine peretele,cand am auzit usa deschizandu-se.M-am intins in pat si am asteptat.
    Pe usa a intrat Tobias care ducea o tava cu mancare si inca o fata care era extrem de frumoasa.Era inalta cu pielea putin mai inchisa la culoare decat Tobias,ochi aurii de marime potrivita,sprancene lungi si subtiri ,un nas subtire si buze pline.Parul era negru ca taciunele prins intr-o coada,iar hainele ei erau de asemenea negre.Tobias avea un ranjet mare pe fata,dar nu puteam sa nu observ ca ochii erau plini de ingrijorare.
    Mi-a pus tava cu mancare langa pat.
    -Buna,Tamara!Ea este Kim,spuse el aratand spre fata din spatele lui.
    -Buna!i-am zis eu incercand sa fiu prietenoasa,dar ea ma sageta cu privirea indicand faptul ca nu voia sa vorbeasca cu mine.
    Am tacut.Mi-am indreptat privirea spre tava cu mancare.
Pe ea se afla un piure verde si o ceasca cu un fel de ceai albastru.
     -Aaa...Tobias ce fel de mancare e asta?
     -Doar mananca!Te va ajuta.
     Am privit neincrezatoare la piure,dar nu vreau sa creada ca sunt o lasa sau ca nu am incredere in ei asa ca am luat furculita,am luat putin piure si l-am bagat in gura.Gustul era unul de piure normal,dar m-am simtit imediat mai bine.
    Dupa ce am infulecat tot piureul si am baut tot ceaiul,ma simteam in stare de orice.M-am ridicat din pat.
     -Vezi,te-a ajutat!spuse el tot cu ranjetul ala pe fata.
     -Da,multumesc...Tobias,unde sunt?
     -Pai vei afla.Kim te va conduce la Thomas,tutorele si profesorul nostru.
     -Aha...
     M-am uitat la Kim.Nu parea ca ma agreeaza prea mult.
     -Mai intai imbraca-te,spuse Kim.Doar nu te vei duce imbracata asa.
     M-am uitat la hainele mele si am observat ca eram imbracata intr-un halat alb.
     -Si unde sunt vechile mele haine?
     -Le-am aruncat,spuse Tobias.Erau pline de sange.
     Asta era adevarat.Apoi mi-am amintit ca inainte de a intra in cladire vazusem un barbat care ma urmarea.
     -Tu erai barbatul care se tinea dupa mine?
     -Dar cine altul?
     -Multumesc ca m-ai salvat de cheatia aia.Ce era creatura?
     -Ti-am apus ca vei afla curand.Mai intai Kim iti va da cateva haine de-ale ei.
     -O intrebare.Cat am fost lesinata?
     -Pai vreo 2 zile.
     -Doua zile?!O nu!Sunt concediata!La naiba!
     -Nu-ti face griji!Oricum nu te mai poti intoarce acolo,spuse el nonsalant.
     -Acum ca ai terminat cu vaicarerile,poti lua te rog hainele astea si sa te imbraci?ma intreba Kim.
    M-am uitat la ea incruntata,dar nu am spus nimic.Am luat hainele din mana ei.
    -Unde pot gasi o baie?
    -Pai mergi inainte si cand dai de 2 usi intra la cea din dreapta,imi spuse Tobias.
    -Ok.Am inteles.Multumesc!
    Am intrat in baie.Mi-am privit chipul in oglinda.Era aproape vindecat,singurele semne ramase fiind doar cateva zgarieturi.La fel se intamplase si pe maini si pe picioare.De asemenea am observat ca mi-ar prinde bine un dus asa ca m-am bagat in cada,scotandu-mi halatul.Nu am stat mult si am iesit.In orice caz ma simteam mai bine.
    M-am imbracat cu hainele lui Kim,care imi erau putin cam mari.Totuai ma simteam bine in tricoul alb peste care luasem o jacheta neagra si blugi tot negri.
     Am iesit din baie.
     -In sfarsit!imi spuse Kim.Vino dupa mine!imi zise iesind din camera.
    L-am cautat pe Tobias cu privirea,dar nu l-am gasit.Am presupus ca plecase de acolo, asa ca fara prea multa intarziere am plecat dupa Kim.
   

Lumea din Umbra Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum