20

41 18 0
                                    

Probabil ca o sa păţeşti si tu... Sau nu. Depinde de norocul fiecăruia.
O sa iubesti atat de mult pe cineva încât o sa iti pese doar de acea persoană.
Sa iubesti...nu sa placi...
O sa fiţi împreună, o sa radeţi, o sa fiti fericiti, dar vin si certurile...
Unele persoane aleg sa renunţe, iar altele sa lupte.
Daca alegi sa renunti, ai grija sa nu regreti după.
Daca alegi sa lupti, gandeste-te daca merită.
Eu as fi renunţat de mult. Am ajuns sa  imi doresc sa nu ma mai trezesc a doua zi...
Probabil unele persoane stiu la ce ma refer.
De ce nu am renunţat? Pt ca am gresit si eu... Daca eu eram sfântă, as fi vrut asta si de la el.
Probabil sunt cea mai proasta persoana ca il iert si de data asta.. Dar il iubesc.
Vreau doar sa fie bine.
Nu mai imi pasa de mine...

Da.. Regret ziua in care l-am cunoscut pt ca de atunci am suferit enorm.
Nopţi nedormite... In care am plans.

Dar asa a fost sa fie, sa il cunosc...
Nu pot da timpul inapoi.

Acum daca tot am trecut prin atatea împreună... Nu vreau sa fie degeaba.

Imi imaginez cand o sa fim maturi... Si o sa ne amintim de momentele astea. O sa ne privim si o sa zicem ca am reusit ce am vrut, sa scapam de toţi si sa fim doar noi.

Nu cred ca o sa se intample asta... Pt ca amandoi suntem orgoliosi, dar as vrea, enorm de mult.

As vrea sa fim doar noi doi. Singuri...sa plecem undeva departe de toţi.

Promit.. (...promit)  ca daca isi cere scuze, nu o sa mai fie nesimtit, o sa isi dea drq seama cine il iubeste cu adevărat si macar sa incerce sa nu ma m'ai facă sa plâng (deja incep sa cred ca ii place sa ma vada plângând )Eu o sa ma schimb. Pt ca am zis.. Nu am fost nici eu o sfântă.

Momentul ala cand a plecat si m-a sarutat pe frunte... Acel moment........................................................

Trist.

Vreau doar sa ii pese mai mult... Sa nu fie un nesimţit ca toti ceilalţi.

Am refuzat atâţia pt el..
Si desigur ca si el la fel.

Toate astea pt ce? Degeaba...

Nu accept asta.

Stiu ca intr-o zi o sa renunte el.. O sa se plictiseasca, o sa apara o alta mai buna.

Nu vreau sa accept nici asta.

Sunt egoista. Il vreau doar pentru mine.

I-am dat absolut tot... Iar el a făcut atâtea pentru mine...
Fuck life.
E greu.

Sper doar sa reusim ce ne-am propus.
Sper sa nu ma mai facă sa plâng.
A promis ca va avea grija de mine... Vreau asta.
După tot ce s-a întâmplat...Inca am speranta ca vom reuşi.

Il iubesc pe bouț.

Pentru MineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum