27

23 13 0
                                    

Există femei și femei. În niciun caz, te rog, să nu crezi că toate-s la fel. Să nu crezi că toate îți vor banii ăia mulți, pe care s-ar putea să nici nu-i ai. Da, fără îndoială, există femei care asta vânează .. tipi cu mulți bani, pentru că, singure, probabil ar muri de foame, neștiind să facă nimic.

Dar să știi că există mai multe femei care-ți vor cere un singur lucru: să le respecți. Sunt acele femei care nu te întreabă, încă de la început, cu ce te ocupi. Cele care nu-ți vor analiza hainele să vadă dacă porți vreo firmă scumpă, ci îți vor analiza mintea și felul de-a fi. Dacă le place, te lasă să le ai. Dacă nu, îți vor spune respectuos că nu vă potriviți și-ți vor mulțumi pentru timpul acordat.

Femeile acestea știu foarte bine că este important să aibă bani, căci doar așa nu vor depinde de toanele bărbatului de lângă ele. Și mai știu că banii proprii le va permite să nu accepte toate mitocăniile lui. Așadar, printre ultimele aspecte pe care pun accent va fi grosimea portofelului tău. Mai degrabă, pun accent pe ascuțimea minții tale, pe caracterul tău frumos ce le va face să se reîndrăgostească de tine în fiecare zi.

Există mai multe femei care apreciază mai mult timpul pe care îl petreci cu ele decât cinele scumpe și scurte, oferite cât să nu aibă impresia că ai uitat de existența lor. Sunt multe femei care râvnesc mai tare după timpul tău decât după o geantă Michael Kors.

Sunt mai multe femei care caută într-un bărbat ceea ce banii nu pot oferi: grijă, atenție, un sărut pasional, o îmbrățișare caldă, sprijin, un bun confident, respect și sinceritate.

Pentru MineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum