26

30 15 4
                                    

Să știți că unele dintre voi nu fac cinste titlului de femeie. Da, este un titlu, pentru că dacă aveți sâni, vă vine ciclul , nu înseamnă că automat sunteți femei, ci doar niște individe de sex feminin. Să fii femeie presupune atât de multe lucruri, că nu-mi încap să le înșir aici, dar sunt sigur că le știți și voi.
 Să fim serioși! Și printre voi, printre femei, sunt tipe fără scrupule, care se pricep de minune să distrugă tot ce definește un bărbat. Și ca să vă dați seama că nu vorbesc căcaturi – uitați-vă la bărbații care nu mai au pic de încredere în femei, cei care privesc cu ochi triști și goi femeia din fața lor și care se tem să se mai deschidă în fața ei. Să știți că ălora li s-au vândut minciuni pe bandă rulantă și ei, buni fiind, au căzut de proști. Și nu este deloc frumos!
 Nu vă mai pișați pe bărbații buni, pe ăia care v-au dat totul fără să se întrebe dacă o să le dați cu sufletele de pereți fără să vă pese câtuși de puțin, pe ăia care și-ar vinde și ultima haină de pe ei doar pentru a vă fi bine, pe ăia care sunt devotați uneia singure. Nu-i mai priviți ca pe niște proști, pentru că, la un moment dat în viața asta, vă veți dori cu ardoare un asemenea prost și s-ar putea să nu-l mai găsiți. La un moment dat, s-ar putea ca prostul ăsta să fie tot ce-ți dorești, iar tu ai dat cu piciorul la cel care putea să-ți aducă fericirea fără prea mari eforturi.
 Nu vă mai pișați pe bărbații care vă acceptă toanele, ifosele, capriciile, pentru că sunt conștienți că mai aveți și momente proaste. Nu-i mai folosiţi doar când aveți nevoie, ii aruncați la gunoi. Nu vă mai pișați pe ăia care au încredere în voi, crezând că nu se prind proștii. Să nu faci greșeala să confunzi bunătatea cu prostia în acest caz, te rog! Nu de alta, dar te vei înșela amarnic!
 Apropo, ați văzut vreodată cum arată un bărbat dezamăgit de o femeie? Probabil că nu, pentru că, în mare parte, ascund asta. O ascund poate pentru că societatea ii vrea puternici și nu le-ar sta bine să pară varză, dar sunt la fel  oameni și ii doare în aceeași măsură. Știți câte nopți va pierde un bărbat cu sufletul varză? Știți câte regrete îl vor încerca și câtă durere îi va cuprinde întreaga lui ființă? Știți câți pumni în pereți, dulapuri, mese a dat? I-ați văzut privirea aia tristă, lipsită de viață? Dacă totuși ați văzut unul în starea asta, v-a plăcut ce vi s-a arătat în fața ochilor? Cred că nu. Repet, nu vă pișați pe bărbații buni, pentru că nu merită să fie tratați așa când ei oferă ce au ei mai bun!
 Dacă vreți un bărbat ca în romanele de dragoste, atunci fiți și voi tot din același peisaj. Că dacă el este prinț și tu panaramă, n-o să scrieți vreo poveste nemaipomenită și, cel mai probabil, bărbatul se va alege cu banii luați, sufletul rupt și mintea varză. Dacă vouă nu v-ar plăcea să fiți în locul lui, atunci nu-l puneți într-o asemenea situație.
#Bitchpls

Pentru MineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum