23

38 17 0
                                    


Să vii val-vârtej acasă, uneori c-un buchețel de flori pentru iubita ta, s-o săruți, s-o întrebi cum i-a fost ziua, dacă a supărat-o ceva, dacă are ceva pe suflet ce vrea să-ți împărtășească. Să mâncați împreună, pe fugă, ca și cum nu v-ar ajunge o viață să vă iubiți. Să vă faceți siesta. Să glumiți, să râdeți zgomotos, să faceți mișto unul de celălalt.
S-o mai plesnești peste fund, așa din joacă. Să-i săruți fruntea, cât să i se mai descrețească de grijile de zi cu zi. S-o iei în brațe și s-o strângi tare la piept. E minunat ca acasă să fie cineva și nu ceva. E minunat să-ți împarți viața la doi, cu bune și cu rele.
Să te simți mândru că te lasă să-i descoperi tot corpul. E minunat să ți-o tragi cu dragoste-n priviri. E de 10 ori mai bun sexul cu sentimente decât sexul ce-i doar un act fizic între doi oameni.
Să o simți umedă, s-o auzi când îți spune că-i place ce-i faci tu acolo jos. S-o simți vibrând de fiecare dată când o privești de la spate.
După ce v-ați futut bine, ca doi îndrăgostiți, până la epuizare, să o lasi să-şi fumeze tigara. Să o lași să-și țină capul pe pieptul tău. Să-i fii bărbat și ea să-ți fie femeie. Să știi cum să o iubești, cum să o dorești, cum să o ai și cum să o păstrezi – lucruri pe care doar cei care se iubesc le înțeleg.
Ș-apoi să o săruți de noapte bună – pe buze și pe frunte -, să-i urezi vise frumoase și să o iei în brațe. Iar dimineața să te simți fericit că te trezești lângă ea și să simți că asta-ți ajunge!

Pentru MineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum