Nu vezi că îndepărtezi o fată care vede perfectul în tine? Nu vezi că îndepărtezi o fată care și-a pus, fără rezerve, sufletul pe tavă și s-a deschis în fața ta? Nu vezi că o îndepărtezi nefăcând nimic pentru fericirea voastră? . N-ai cum să fii așa orb oricât de oarbă s-ar spune că e dragostea!
După ce ți-a spus primul „te iubesc”. Păi nu știi că acel prim „te iubesc” a însemnat că-ți dă toată puterea de a o distruge, dar are încredere că n-o vei face?
Singura femeie, pe lângă maică-ta, care vede perfectul în tine! Oricât de imperfect ai fi. Iubește-o pentru că a ales să împartă fericirea în doi , lucru mare, ținând cont că trăim într-o lume atât de egoistă! Hai, fii bărbat și fii mai mult ca perfect pentru ea!
Poate că n-au fost toate bune mereu, poate că v-a mai prins ploaia din când în când, poate că ați mai țipat unul la altul, dar cine nu are de-a face cu așa ceva atunci când iubește? Și cine iubește știe că din greutăți se nasc cele mai mari realizări în doi. Hai, n-o îndepărta pe fata care ar întoarce lumea cu susul în jos doar pentru tine! Luați-vă de mână și cuceriți lumea împreună, căci toată frumusețea ei, a lumii, vă așteaptă!
Și, bărbate, când dai de greu, nu fugi speriat de cele întâmplate! Nu fugi de femeia care ți-ar da tot ce ai cere pentru că doar pe tine te respiră și fără tine nu mai știe să inspire și să expire. Nu fugi de femeia care te iubește mai mult decât pe ea, căci s-ar putea să fie ultima femeie care te-a iubit în felul acesta! Dacă nu crezi într-o astfel de iubire, probabil că încă nu ai trăit-o. Sau ai trăit-o, dar nu ai știut cum și ce să faci.
Să fugi doar spre ea, de fiecare dată când ești prea departe de sufletul ei! Apropie-te, iubește-o, iubiți-vă, fiți fericiți ,nebuni de fericire, mai bine!
...