Păi, uite, hai să-ți spun cum mint femeile.
Una din minciunile femeilor când se despart de bărbați ar suna cam așa: „Nu ne-am despărțit pentru că prietenele mele mi-au spus că ești fustangiu. Pur și simplu, am văzut asta.”. Într-un astfel de moment, tu știi că nu ți-au fugit nici măcar accidental ochii după vreo alta, deci nu avea de unde să vadă ea un astfel de căcat. Clar, și-a ascultat prietenele mult prea guralive. Și mare prostie a făcut, căci, așa cum știm cu toții, nu cu ele a trecut peste momentele grele, nu pe ele le-a rugat să se ducă la farmacie să-i ia un afurisit de Ibuprofen, nu cu ele și-a găsit liniștea. Dar, da, există și caractere ușor de influențat. Trist!
O altă minciună, de data asta aparent inocentă, este „Nu am nimic!”, deși se vede de la o poștă că e neagră de supărare, iar tonul vocii este venit din iad. Știi și tu că are ceva și începi să te gândești ce ai făcut în ultimele 9999 de zile de când ești cu ea. Și da, nu-ți spune nici în ruptul capului ce are, ci îți testează capacitățile extrasenzoriale, telepatice sau cum vrei tu să le mai numești.
#Scz iub :)))„A fost un accident. Nu a însemnat nimic.” asta o auzi după ce te-a înșelat. Coaie, accident este să dea mașina peste tine, să-ți cadă în cap lustra, să te calce un dinozaur. Nu să cazi în … penisul altuia. Acum, doamnelor, domnișoarelor ,cele care ați înșelat ,măcar asumați-vă faptul că ați greșit. Aia e!